ID filmu-palace slonce

Data: 2011-09-19 21:10:08
Autor: abelicoln
ID filmu-palace slonce
Dnia Mon, 12 Sep 2011 14:47:18 +0200, John Doe napisał(a):

Mówi komuś coś ten opis?

Mniej więcej pasuje to:
http://www.imdb.com/title/tt0119243/

Aczkolwiek - z tego co pamiętam - to nie pasuje ostatnie zdaine
przywiązując go tam żeby się spiekł. W ostatniej chwili już całego czerwonego bohatera ktoś ratuje.

Jeden z najgorszych filmów jakie widziałem - ale muszę przyzać, że pomysł
reżysera by każdą nieprawdopodobność scenariusza przykrywać sceną z półnagą
panią, jest jedyną rzeczą jaką zapamiętałem z tego filmu... --
Pozdrawiam,
abelincoln
http://dlugajczyk.pl

Data: 2011-09-21 12:42:30
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
Użytkownik "abelicoln" <abelincoln@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qwl6vchf50qg.1p1i90ffc8nzj.dlg40tude.net...
[...]

Zdecydowanie nie to, nie kojarzę żadnych scen erotycznych, ale dzięki za chęci. To chyba jednak musiał być serial, z tych co to każdy odcinek jest osobnym fragmentem jakiejś historii.

Data: 2011-09-21 12:46:50
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
[...]

W 31 sekundzie zamieszczonego tam zwiastunu faktycznie składają gościa w ofierze, a w "moim" filmie było to na dachu szkoły.

ID filmu-palace slonce