ID filmu: podróz w czasie, gra na loterii

Data: 2015-10-10 12:15:52
Autor: TymOn
ID filmu: podróz w czasie, gra na loterii
Pro¶ba dla znajomego, on ten film wspomina, a mnie zainteresowała fabuła.
Szukamy filmu o facecie podróżuj±cym w czasie, który wykorzystuję zdobyt± dzięki temu wiedzę do gry na loterii, kto¶ się o tym dowiaduje i zaczyna go szantażować. Film ponoć w pocz±tku lat 2000, a być może nawet trochę starszy. Zdecydowanie nie chodzi o Powrót do przyszło¶ci.

Data: 2015-10-10 20:10:18
Autor: Tomek Kańka
ID filmu: podrĂłz w czasie, gra na loterii
TymOn <tym@wdym.com> napisał(a)
Prośba dla znajomego, on ten film wspomina, a mnie zainteresowała fabuła.
Szukamy filmu o facecie podróżującym w czasie, który wykorzystuję zdobytą dzięki temu wiedzę do gry na loterii, ktoś się o tym dowiaduje i zaczyna go szantażować. Film ponoć w początku lat 2000, a być może nawet trochę starszy. Zdecydowanie nie chodzi o Powrót do przyszłości.

Pewnie nie o to chodzi bo z 2014, a i podróż w czasie niestandardowa,
ale moĹĽe "Time Lapse" http://www.imdb.com/title/tt2669336

--
Tomek

ID filmu: podróz w czasie, gra na loterii