ID gdzies na morzu

Data: 2011-01-01 14:04:47
Autor: Lukasz
ID gdzies na morzu
Witam

Chodzi mi po glowie film. Chyba niezbyt stary. Scena:

kuter rybacki, na kutrze jeden gosc problemowy, ale szczegolnie nie lubi sie z jednym gosciem. podczas zarzucania przynet (chyba lowili tunczyki) hak wbija sie w udo tego drugiego goscia i ciagnie go pod wode, a ten problemowy ryzykujac zycie skacze w odmety oceanu i uwalnia tego zlapanego na hak.

Tak mi sie wydaje, ze to "Gniew oceanu", ale sprawdzic nie mam jak, no i tak kolacze po glowie.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-01 18:53:10
Autor: lukawar
ID gdzies na morzu
[...]

Tak, to jest scena z filmu "Gniew oceanu", z tego co pamiętam to nie w udo, tylko w dłoń.

pozdr

ID gdzies na morzu