ID japonskiego filmu z lat 80.

Data: 2015-05-20 01:58:53
Autor: Titus Atomicus
ID japonskiego filmu z lat 80.
Witam,
Chodzi mi po glowie film ktory widzialem w kinie chyba na poczatku lat 80.
Film jest z gatunku sensacyjno-policyjnych. Made in Japan.
Bohaterami sa 'dobry' policjant, troche playboy i _chyba_ upadly, znaczy byly policjant (<- tego nie jestem pewien), ktory przeszedl na ciemna strone mocy.
Istotnym elementem byly sceny walki tych dwoch, przedstawione w dziwnej, nierealistycznej konwencji (jakies wielometrowe skoki itd).
--
TA

ID japonskiego filmu z lat 80.