ID nic nie wiem

Data: 2014-04-23 18:56:40
Autor: tusk, donald tusk
ID nic nie wiem
chodzi mi po głowie taki stary kultowy film, nie wiele pamiętam, ale tematem przewodnim był jakiś koleś który złożył nadajnik radiowy i zaczął nadawać swoją audycję w eterze... pojawiły się jakieś tam konflikty... później próbowali go namierzyć, to przeniósł radio na dżipa i zaczął jeździć po mieście, coby go nie namierzyli...

co to za film? ;o))))

Data: 2014-04-23 19:28:21
Autor: Kenny
ID nic nie wiem

Użytkownik "tusk, donald tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lj8rc9$4t0$1node1.news.atman.pl...
chodzi mi po głowie taki stary kultowy film, nie wiele pamiętam, ale tematem przewodnim był jaki¶ kole¶ który złożył nadajnik radiowy i zacz±ł nadawać swoj± audycję w eterze... pojawiły się jakie¶ tam konflikty... póĽniej próbowali go namierzyć, to przeniósł radio na dżipa i zacz±ł jeĽdzić po mie¶cie, coby go nie namierzyli...

co to za film? ;o))))

http://www.imdb.com/title/tt0100436/  ???

Kenny

Data: 2014-04-23 19:42:18