ID: policja w Nowym Jorku...murzyn

Data: 2009-12-06 17:24:09
Autor: ciekawy
ID: policja w Nowym Jorku...murzyn
Nietypowa sprawa ;) w tramwaju słyszałem rozmowę jakichś drechów o ponoć super filmie. Z tego co udało mi się wyłapać to o jakimś czarnym gościu (?) który miał w kieszeni 3/4 policji w Nowym Jorku, chyba coś padło o handlu narkotykami, wyjeździe do Korei(?) facet ponoć został skazany ale poszedł na współpracę(?)
Drechy wysiadły z tramwaju wcześniej niż ja i tak nie zapytałbym o tytuł żeby nie dostać w zęby, wg nich film "dobry w ch.." ;)  Jestem ciekaw co ich tak zachwyciło

Data: 2009-12-06 18:32:18
Autor: lukawar
[...]

American Gangster ?

Data: 2009-12-06 22:30:53
Autor: ciekawy
Użytkownik "lukawar" <lukawar@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfgpr7$ots$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czytam opis i pewne fakty się zgadzają, karki mówiły też coś o tym że był kierowcą, a Koree widocznie pomylili z Wietnamem czy Tajlandią
(nie widziałem filmu a recenzje na Filmweb też nie wskazują dokładnie). TO będzie ten film

Data: 2009-12-07 00:13:54
Autor: Quentin
policja w Nowym Jorku...murzyn

Użytkownik "ciekawy" <c@c.cd> napisał:
TO będzie ten film

Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że drechom się podobał. No ale kto wie, może niektóe rzeczy się zmieniają :)

Data: 2009-12-07 04:35:18
Autor: TeleV
policja w Nowym Jorku...murzyn
Użytkownik "Quentin" <quentiin@WYTNIJ.gazeta.pl
Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że drechom się podobał. No ale kto wie, może niektóe rzeczy się zmieniają :)

to ty nie jesteś dresem?!?!!??!?!?!?!?!?!??!

TV

Data: 2009-12-07 13:45:29
Autor: Quentin
policja w Nowym Jorku...murzyn

Użytkownik "TeleV" <televizyjna@gazeta.pl> napisał:
to ty nie jesteś dresem?!?!!??!?!?!?!?!?!??!

Jestem. Dlatego mi się "American Gangster" nie podobał.

Data: 2009-12-07 10:14:46
Autor: Catalyst

"Quentin" <quentiin@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:hfhdrk$cmp$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "ciekawy" <c@c.cd> napisał:
TO będzie ten film

Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że drechom się podobał. No ale kto wie, może niektóe rzeczy się zmieniają :)

 A tak z ciekawości, jaka jest definicja "drecha"? Jak definiuje jego zainteresowania?

:D

Data: 2009-12-07 12:48:13
Autor: ciekawy
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:hfih1g$g1u$1inews.gazeta.pl...
A tak z ciekawości, jaka jest definicja "drecha"? Jak definiuje jego zainteresowania?

Ogląda Świat wg Kiepskich, ewentualnie polskie komedie z Pazurą? ;)

Data: 2009-12-07 13:50:41
Autor: Catalyst

"ciekawy" <c@c.cd> wrote in message news:hfiqmh$9ag$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

O. To jestem drechem :D

Data: 2009-12-07 13:45:57
Autor: Quentin
policja w Nowym Jorku...murzyn

Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał:
A tak z ciekawości, jaka jest definicja "drecha"? Jak definiuje jego zainteresowania?

Tatuaż z kalkomanii i "Śmierć w Wenecji" ;)

Data: 2009-12-07 18:45:33
Autor: FELiX
W dniu 2009-12-07 10:14, Catalyst pisze:

[...]

Non stop ogląda "Casablankę".

Data: 2009-12-07 12:46:55
Autor: ciekawy
Użytkownik "Quentin" <quentiin@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfhdrk$cmp$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "ciekawy" <c@c.cd> napisał:
TO będzie ten film

Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że drechom się podobał. No ale kto wie, może niektóe rzeczy się zmieniają :)

Jeden z nich polecał go pozostałym, może on był inny?

Data: 2009-12-07 17:15:55
Autor: Przemek Budzyński
ciekawy <c@c.cd> napisał(a):
Jeden z nich polecał go pozostałym, może on był inny?

może tak polecał jak "Troję"?

- I wtedy ten król się wk....ił i chciał tego Parysa zaj....ć, ale brat go
uratował. - Znaczy Brad Pitt?
- Nie, k...a, jego brat. --

Data: 2009-12-07 13:54:08
Autor: Quentin
policja w Nowym Jorku...murzyn
Choć po zastanowieniu może i zrewiduję swoją opinię... Może to na tej zasadzie, co w "Skazanych na Shawshank":

- Aleksander Dumb Ass... Dumb Ass, he he he. "Hrabia Monte Christo". O czym to?
- O ucieczce z więzienia.
- Znaczy do poradników?!

ID: policja w Nowym Jorku...murzyn