ID serial

Data: 2014-06-12 12:21:16
Autor: goła baba
ID serial
Szukam tego serialu już kilka lat i nic, przeryłam wszelkie możliwe bazy. Leciał w latach 80tych... raczej. Wdowiec z trójką dzieci (najstarszy to chłopiec) i młoda czarna służąca opiekująca się domem i rodziną. Akcja to lata sześćdziesiąte może pięćdziesiąte, serial pokazuje Amerykę w czasach dyskryminacji rasowej... Może uda się Wam zidentyfikować ten serial.
Thank you from the montain.

--

moni K.
tu jest miejsce na Twoją reklamę

Data: 2014-06-12 23:28:57
Autor: Fragi
ID serial
Dnia Thu, 12 Jun 2014 12:21:16 +0200, goła baba napisał(a):

[...]

Może chodzi o "I'll Fly Away"? --
Pozdrawiam,
M.

Data: 2014-06-13 08:02:46

[...]