ID serialu

Data: 2011-02-08 21:21:55
Autor: Corso
ID serialu
Witam,

Serial był o człowieku który w dzieciństwie był zmuszany przez ojca do
spania w kartonowym pudle - a gdy dorósł zatrudnił sie w firmie, której
nazwa była na owym kartonie i chciał doprowdzic do jej upadku.
Charakterystyczna sprawa - w swoim mieszkaniu miał ukryty pokój gdzie
nadal, jako dorosły, sypiał w kartonie.

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-08 22:50:00
Autor: hubert depesz lubaczewski
ID serialu
On 2011-02-08, Corso <corso@nospam.jabster.pl> wrote:
Witam,

[...]

profit

http://www.imdb.com/title/tt0115323/

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2011-02-08 22:53:53
Autor: Corso
ID serialu
Dnia Tue, 8 Feb 2011 22:50:00 +0100, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

profit

http://www.imdb.com/title/tt0115323/

Dokładnie to:)

Dzięki!

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-08 23:51:17
Autor: frank drebin
ID serialu
On 2011-02-08, Corso <corso@nospam.jabster.pl> wrote:
Witam,

[...]

dziwne ale jak zobaczyĹ‚em *tytuĹ‚ posta*  to pomyĹ›laĹ‚em czy ktoĹ› siÄ™ przypadkiem nie pyta o "Profit" (o ktĂłrego ja siÄ™ kilka lat temu tu pytaĹ‚em). Potem przeczytaĹ‚em opis fabuĹ‚y i myĹ›lÄ™ "nie znam".
A potem odpisujesz i widzÄ™ "Profit". Kurde, jakaĹ› prekognicja? :)

A fabuły nie załapałem, gdyż z niezrozumiałego dla mnie jakiegoś powodu przestałem oglądać ten serialik gdzieś w połowie i wątku kartonowego nie kojarzę. A serial podobał mi się.

Może trzeba gdzieś poszperać za torrentem?
Warto?

Data: 2011-02-09 10:35:48
Autor: Corso
ID serialu
Dnia Tue, 8 Feb 2011 23:51:17 +0100, frank drebin napisał(a):

profit

http://www.imdb.com/title/tt0115323/

dziwne ale jak zobaczyłem *tytuł posta*  to pomy¶lałem czy kto¶ się przypadkiem nie pyta o "Profit" (o którego ja się kilka lat temu tu pytałem). Potem przeczytałem opis fabuły i my¶lę "nie znam".
A potem odpisujesz i widzę "Profit". Kurde, jaka¶ prekognicja? :)

No jak dzisiaj przyjd± Ci do głowy jakie¶ liczby to nie czekaj tylko graj:)

A fabuły nie załapałem, gdyż z niezrozumiałego dla mnie jakiego¶ powodu przestałem ogl±dać ten serialik gdzie¶ w połowie i w±tku kartonowego nie kojarzę. A serial podobał mi się.

Tu się dziwię, bo mimo,że serial widziałem daaawno temu - w naszej TV
leciał conajmniej 13-14 lat temu (hmmm.. jak teraz tak patrzę na datę
produkcji to wychodzi mi, że mieli¶my go tak niedługo po premierze, aż
dziwne:) to wydajem mi się, że motyw kartonu pojawiał się od pierwszego,
najpóĽniej od drugiego odcinka, być może nie było od razu wyja¶nione o co z
tym biega, ale było. No i faktycznie - chwila na YT pokazuje, że co¶ o tym
jest już nawet w czołówce serialu:)

http://www.youtube.com/watch?v=-5HRGMhHaNI&feature=related

Może trzeba gdzie¶ poszperać za torrentem?
Warto?

Ja na pewno sobie przypomnę. Podobało mi się pomysł osadzenie w roli
głównago bohatera postaci o conajmniej nieładnych zamiarach, nawet dzi¶
jest to nietypowe. I w ogóle przyjemnie mi się to ogl±dało. A w dodatku
kompletnie nie pamiętam zakończenia, może przegapiłem w TV, więc będę miał
niespodziankę:)

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-11 15:21:43
Autor: frank drebin
ID serialu
Corso wrote:
[...]

sęk w tym, że nie przychodz± ;)

[...]

wiesz, było to dawno temu i może się okazać, że z tych kilku odcinków to widziałem 2 czy 3.
W każdym razie nie pamiętam kartonów a jedyne co pamiętałem pisz±c kiedy¶ na grupę to to, że główny bohater był bedgajem i oszukał wykrywacz kłamstw pinezk± w bucie. Natomiast nie pamiętam dlaczego przestałem serial ogl±dać.

[...]

jeżeli gdzie¶ wyczaisz to zalinkuj na grupie plisss.
Zerkn±łem w torrenty a tam cisza niestety.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-02-15 20:18:35
Autor: Corso
ID serialu
Dnia Fri, 11 Feb 2011 15:21:43 +0100, frank drebin napisał(a):

jeżeli gdzie¶ wyczaisz to zalinkuj na grupie plisss.
Zerkn±łem w torrenty a tam cisza niestety.

No mi się tam udało co¶ znaleĽć - nie będę spamował na grupie, odezwij się
na priva to pode¶lę.

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-09 12:35:02
Autor: hubert depesz lubaczewski
ID serialu
On 2011-02-08, frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:
Może trzeba gdzieś poszperać za torrentem?

warto.
z tym, że nastaw się na rozczarowanie na końcu. nie fabułą tylko faktem,
ĹĽe nie ma ciÄ…gu dalszego.
profit powstał zdecydowanie za wcześnie i po prostu nie trafił w gusta.
po jednym sezonie skasowali.
dziś, mając np. dextera, ludziom bardziej by się podobało i na pewno
byśmy zobaczyli co dalej.
tu ciut więcej:
http://en.wikipedia.org/wiki/Profit_%28TV_series%29#Controversy_and_cancellation

depesz

Data: 2011-02-09 15:58:17
Autor: p0li
ID serialu
O->Dnia 2011-02-09 12:35:02 niejaki hubert depesz lubaczewski napisał:
warto.
z tym, że nastaw się na rozczarowanie na końcu. nie fabuł± tylko faktem,
że nie ma ci±gu dalszego.

no to chyba nie jedyny taki serial :/

mnie brakuje dalszego ci±gu defying gravity
--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2011-02-09 16:57:00
Autor: Corso
ID serialu
Dnia Wed, 9 Feb 2011 15:58:17 +0100, p0li napisał(a):

mnie brakuje dalszego ci±gu defying gravity

że nie wspomnę Earth 2...

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-11 01:29:50
Autor: Tiber
ID serialu
Silly, silly Corso nabazgrału:

mnie brakuje dalszego ci±gu defying gravity

że nie wspomnę Earth 2...

Nie ma co mówić o Fireflyu. Komiksy były słabe i słabo wyja¶niały.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-11 10:50:56
Autor: p0li
ID serialu
O->Dnia 2011-02-11 01:29:50 niejaki Tiber napisał:
Silly, silly Corso nabazgrału:

mnie brakuje dalszego ci±gu defying gravity

że nie wspomnę Earth 2...

Nie ma co mówić o Fireflyu. Komiksy były słabe i słabo wyja¶niały.

no i jeszcze jericho mi sie przypomniało

Data: 2011-02-11 12:05:24
Autor: lukawar
ID serialu
mnie brakuje dalszego ci±gu defying gravity

że nie wspomnę Earth 2...

Nie ma co mówić o Fireflyu. Komiksy były słabe i słabo wyja¶niały.

no i jeszcze jericho mi sie przypomniało

oraz Space: Above and Beyond

Data: 2011-02-11 18:11:35
Autor: p0li
ID serialu
O->Dnia 2011-02-11 12:05:24 niejaki lukawar napisał:
[...]

o wła¶nie - ostatnio powtórnie obejrzałem sobie ten serial - ech..  :/

Data: 2011-02-11 17:51:08
Autor: RedLite
ID serialu
W dniu 2011-02-11 10:50, oskarżony *p0li*, zeznał co następuje:

no i jeszcze jericho mi sie przypomniało

Jericho było po prostu marne :D i dobrze, że tego nie dalej poci±gnęli, bo pewnie dalej byłoby jeszcze marniej.
Sam pomysł IMO genialny, natomiast w toku produkcji ten serial został zmiażdżony chamerykańskimi schematami.

--
*RedLite*

Data: 2011-02-11 18:10:16
Autor: p0li
ID serialu
O->Dnia 2011-02-11 17:51:08 niejaki RedLite napisał:
W dniu 2011-02-11 10:50, oskarżony *p0li*, zeznał co następuje:

no i jeszcze jericho mi sie przypomniało

Jericho było po prostu marne :D i dobrze, że tego nie dalej poci±gnęli, bo pewnie dalej byłoby jeszcze marniej.

może marne nie - ale troche się zaczeli rozmieniać na drobne

Sam pomysł IMO genialny, natomiast w toku produkcji ten serial został zmiażdżony chamerykańskimi schematami.

a tu ci przyznam racje

Data: 2011-02-11 15:24:58
Autor: frank drebin
ID serialu
On 2011-02-08, frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:
[...]

linka nie sprawdzam bo moĹĽe tam sÄ… spojlery a ja dorwÄ™ gdzieĹ› serialik.

Mnie natomiast zdenerwowało (choć wiedziałem o tym siadając do serialu) zakończenie Flash Forward.
Serial oparty na durnym założeniu ale dobrze się oglądał.

ID serialu