ID - teraz na TVP1

Data: 2011-09-15 23:47:43
Autor: Quentin

Data: 2011-09-16 01:11:06
Autor: Krystian Zaczyk

Data: 2011-09-16 08:13:00
Autor: Quentin

Data: 2011-09-17 10:18:17
Autor: Krystian Zaczyk

Poważnie pytam!

A ja poważnie odpowiadam.

Krystian

Data: 2011-09-16 03:36:25
Autor: Fishman
ID - teraz na TVP1
W dniu 2011-09-15 23:47, Quentin pisze:
Co to za film???

Na serio, curwa, szybciej ci poszło wrzucenie posta na newsgrupę niż wpisanie "program tvp1" w szukarkę?

Fishman

Data: 2011-09-16 07:39:16
Autor: Atlantis
ID - teraz na TVP1
W dniu 2011-09-16 03:36, Fishman pisze:

Na serio, curwa, szybciej ci poszło wrzucenie posta na newsgrupę niż
wpisanie "program tvp1" w szukarkę?

Wtedy nie byłoby nawiązania do grupowego folkloru. :)

Data: 2011-09-16 10:44:06
Autor: Mark
ID - teraz na TVP1
Dnia Fri, 16 Sep 2011 03:36:25 +0200, Fishman napisał(a):

Na serio, curwa, szybciej ci poszło wrzucenie posta na newsgrupę niż wpisanie "program tvp1" w szukarkę?

Szybciej sie to robi wciskajac przycisk "info" na pilocie:) po to wlasnie
jest cyfrowa tv

--
Mark

Data: 2011-09-16 10:55:06
Autor: Atlantis
ID - teraz na TVP1
W dniu 2011-09-16 10:44, Mark pisze:

Szybciej sie to robi wciskajac przycisk "info" na pilocie:) po to wlasnie
jest cyfrowa tv

Zależy gdzie się mieszka. W Krakowie planują włączenie MUX1 dopiero w
połowie przyszłego roku... :/

No chyba, że mówimy o satelicie. ;)

Data: 2011-09-16 14:01:29
Autor: Mark
ID - teraz na TVP1
Dnia Fri, 16 Sep 2011 10:55:06 +0200, Atlantis napisał(a):

Zależy gdzie się mieszka. W Krakowie planują włączenie MUX1 dopiero w
połowie przyszłego roku... :/

W krakowie sa tez kablowki, i satelity :D --
Mark

Data: 2011-09-16 15:58:28
Autor: Atlantis
ID - teraz na TVP1
W dniu 2011-09-16 14:01, Mark pisze:

W krakowie sa tez kablowki, i satelity :D

E tam... Nie będę sobie fundował comiesięcznego wydatku kolejnych
kilkudziesięciu zł w sytuacji, kiedy w TV oglądam co najwyżej jakiś
program informacyjny (i to nieregularnie), "Młodzież Kontra" i od czasu
do czasu jakiś film (gdy trafi się coś ciekawego). Telewizor robi u mnie
głównie za odtwarzacz filmów i ekran do konsoli.

Cyfrowa telewizja naziemna to po prostu miły dodatek.

Data: 2011-09-16 14:34:18
Autor: Michal Jankowski
ID - teraz na TVP1
Mark <tajny@adres.w.pl> writes:

[...]

Teletekst jest wynalazkiem dużo starszym i w większości odbiorników
obecnym.

  MJ

Data: 2011-09-16 16:02:07
Autor: Atlantis
ID - teraz na TVP1

Teletekst jest wynalazkiem dużo starszym i w większości odbiorników
obecnym.

Ale to nie jest "jeden przycisk". Żeby zidentyfikować film musisz
wcisnąć odpowiedni przycisk, wprowadzić "3xx" z pilota i przez pół
minuty patrzeć jak cyferki przeskakują u góry ekranu. Oczywiście to
wszystko zależy jeszcze od tego, czy "wynalazek" zadziała, bo wystarczy
trochę za mały SNR, a już pojawiają się dość spore przekłamania, brakuje
fragmentów tekstu itp.

W DVB-T robisz tak: wciskasz przycisz i u góry ekranu wyświetla się
okienko "info" zawierające m.in. informację o aktualnie wyświetlanym
programie. Wciskasz inny przycisk i dostajesz w jednym miejscu cały
program dla wszystkich stacji na danym multipleksie. Czy wspominałem, że
efekt jest natychmiastowy? ;)

Data: 2011-09-19 09:39:34
Autor: Mark
ID - teraz na TVP1
Dnia Fri, 16 Sep 2011 14:34:18 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

Szybciej sie to robi wciskajac przycisk "info" na pilocie:) po to wlasnie
jest cyfrowa tv

Teletekst jest wynalazkiem dużo starszym i w większości odbiorników
obecnym.

I kompletnie bezuzytecznym. Sorry, ale szybciej odpale kompa i znajde w
necie niz przebije sie przez "interface" teletekstu.

--
Mark

Data: 2011-09-19 00:28:09
Autor: Ajgor
ID - teraz na TVP1

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1763s4434u2s$.dlgsmok.wot...

Na serio, curwa, szybciej ci poszło wrzucenie posta na newsgrupę niż
wpisanie "program tvp1" w szukarkę?

Szybciej sie to robi wciskajac przycisk "info" na pilocie:) po to wlasnie
jest cyfrowa tv

A wyobraz sobie, ze TVP1 jest tez nadawana analogowo, i nie kazdy musi ja ogladac cyfrowo.
Znasz jakis przycisk Info dzialajacy na analoga? o ja poprosze...

Data: 2011-09-19 09:42:38
Autor: Mark
ID - teraz na TVP1
Dnia Mon, 19 Sep 2011 00:28:09 +0200, Ajgor napisał(a):

Szybciej sie to robi wciskajac przycisk "info" na pilocie:) po to wlasnie
jest cyfrowa tv

A wyobraz sobie, ze TVP1 jest tez nadawana analogowo, i nie kazdy musi ja ogladac cyfrowo.

"jeszcze". To jest to kluczowe slowo ktorego Ci zabraklo - JESZCZE jest
nadawana analogowo. Aczkolwiek radze sie spieszyc, bo za pare miesiecy
przestanie, i chcac nie chcac bedziesz musial pogonic za nowoczesnoscia.

--
Mark

Data: 2011-09-19 12:07:42
Autor: Krystian Zaczyk
ID - teraz na TVP1
[...]

Sądzisz że za kilka miesięcy zlikwidują analogowe kablówki?

Krystian

Data: 2011-09-19 13:24:36
Autor: Mark
ID - teraz na TVP1
Dnia Mon, 19 Sep 2011 12:07:42 +0200, Krystian Zaczyk napisał(a):

Sądzisz że za kilka miesięcy zlikwidują analogowe kablówki?

Kablowki same likwiduja oferte anaologowa, stopniowo zabierajac z niej
kanaly i to juz sie od dawna dzieje. Wiec tak, sadze ze kablowki tez przejda
w pelni na cyfre.

--
Mark

Data: 2011-09-20 01:13:07
Autor: Krystian Zaczyk
ID - teraz na TVP1
[...]

A ja wątpię, żeby stało sie to już za kilka miesięcy. Dzieje się niby od dawna,
a oferta wciąż jest, bo sa chętni. Moim zdaniem podstawowe kanały jeszcze
długo będą w ofercie analogowej.
W każdym razie - wracając do tematu, czyli sytuacji obecnej - wciąż wielu
odbiorców odbiera TVP1 analogowo w kablówkach. Zaprzestanie analogowego
nadawania naziemnego tego nie zmieni, bo źródłem dla kablówek analogowych
jest i tak od dawna "cyfra".

Krystian

Data: 2011-09-20 19:57:18
Autor: Ajgor
ID - teraz na TVP1

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1k27f0jhdhzgy$.dlgsmok.wot...
[...]

Po pierwsze pisałem o autorze wątku, a nie o sobie. Ja mam telewizor z DVB-T.
Po drugie plan cyfryzacji jest ścisle okreslony.
Sygnał analogowy ma być wyłączony za dwa lata. Dokładnie 31 lipca 2013.

Data: 2011-09-21 08:50:54
Autor: Mark
ID - teraz na TVP1
Dnia Tue, 20 Sep 2011 19:57:18 +0200, Ajgor napisał(a):

[...]

Aha. I te kilka miesiecy robi nibyu jakas roznice wobec faktu ze tak czy
siak, to bedzie wylaczony?

--
Mark

Data: 2011-09-22 08:34:57
Autor: Ajgor
ID - teraz na TVP1

Użytkownik "Mark"  napisał w wiadomości news:1b67lw50bkqmr$.dlgsmok.wot...
[...]

Robi, bo dwa lata to szmat czasu. Nie ma potrzeby sie spieszyc. A za dwa lata w telewizorach moze sie duzo zmienic.
Moze telewizory beda trawe kosic, a moze bedzie z nich wodka kapala ;)
A moze beda je dodawac za darmo w promocji do czipsow :)

Data: 2011-09-20 21:07:42
Autor: Marek
ID - teraz na TVP1
Cześć  Mark
Mon, 19 Sep 2011 09:42:38 +0200 w <news:1k27f0jhdhzgy$.dlgsmok.wot>
napisałeś:

A wyobraz sobie, ze TVP1 jest tez nadawana analogowo, i nie kazdy musi ja ogladac cyfrowo.

"jeszcze". To jest to kluczowe slowo ktorego Ci zabraklo - JESZCZE jest
nadawana analogowo.

a u mnie dziś w nocy wyłączają analoga, już na amen (nadajnik Emley
Moor)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-09-19 10:19:22
Autor: flower
ID - teraz na TVP1
Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości

> [...]

ogladac cyfrowo.
Znasz jakis przycisk Info dzialajacy na analoga? o ja poprosze...

Telegazeta + 301/302/303/304 w zależności id pory dnia. Ja tak robię.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-09-16 10:00:36
Autor: prg
ID - teraz na TVP1
Co to za film???

Ja nie mam telewizji, nie moge podpowiedzieć :(

Data: 2011-09-16 13:31:05
Autor: Robson
ID - teraz na TVP1
Quentin pisze: