IDEA Bezzwrotna pożyczka

Data: 2012-11-06 00:56:46
Autor: Budzik
IDEA Bezzwrotna pożyczka
Idea Bank wysyła mi reklamę oferując 15.000 bezzwrotnej pożyczki.
Z ciekawości - jaki bzdetny produkt reklamuje ten mailing - inaczej - gdzie haczyk?

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2012-11-05 19:26:45
Autor: witek
IDEA Bezzwrotna pożyczka
Budzik wrote:
Idea Bank wysyła mi reklamę oferując 15.000 bezzwrotnej pożyczki.

ha ha ha

za darmo to mozna co najwyzej w morde dostac.

Z ciekawości - jaki bzdetny produkt reklamuje ten mailing - inaczej - gdzie
haczyk?

wielki jak dzwig portowy

Okres trwania pożyczki: 120 miesięcy

Warunki:
1. spłata odsetek
2. utrzymanie oraz prawidłowa obsługa umowy o abonament księgowy w Tax Care SA przez cały okres obowiązywania umowy pożyczki

samych odsetek zapłacisz w cholere przez 10 lat, nie mowiac jeszcze o abonamencie.

to jest chyba oferta dla "nie dla idiotów".

IDEA Bezzwrotna pożyczka