IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl

Data: 2016-03-29 10:59:17
Autor: jj
IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
Data: 2016-03-30 12:25:28
Autor: J.F.
IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
Użytkownik "jj"  napisał w wiadomości grup
https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-od-zajaca

No, ciekawe czy jest w tym drugie dno - inne banki obnizaja procenty, a Idea jakby podnosila.
Przyciagniecie klientow, planowy rozrost, czy zle sie dzieje w panstwie Klonow :-)

J.

Data: 2016-03-30 05:17:26
Autor: nowyjestem
W dniu środa, 30 marca 2016 12:25:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Przyciagniecie klientow, planowy rozrost, czy zle sie dzieje w panstwie Klonow :-)

obstawiam to drugie - bo o tym że getin ma kłopoty
to wiedzą już nawet strusie w australii ;)

Data: 2016-03-30 05:25:59
Autor: Glaukon
IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl

Przyciagniecie klientow, planowy rozrost, czy zle sie dzieje w panstwie Klonow :-)

jak doliczymy urobek Idei na stwarzaniu problemow przy odzyskaniu lokaty oraz szczesliwe odnowienia na 0,1%, to wychodzi, ze Idee te lokaty na 3% beda kosztowac mniej niz Getina z 2,8%

Data: 2016-03-30 06:11:39
Autor: jj
IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
ale jaki problem? po odnowieniu wystarczy zerwac - tej opcji jeszcze nie usuneli z systemu :)

Data: 2016-04-02 02:23:52
Autor: Waldek
W dniu 2016-03-30 o 15:11, jj pisze:
ale jaki problem? po odnowieniu wystarczy zerwac - tej opcji jeszcze nie usuneli z systemu :)

Też jakoś ?? jeszcze nie miałem problemów z likwidacja/zwrotem
lokat z IB ... a co by nie zapomnieć, zwykle po "założeniu się" lokaty
przestawiam default na zwrot do innego banku.

Nie zdarzyło mi się również aby ta dyspozycja "sama" się odwołała ;)

Pozdro

Data: 2016-04-02 21:46:30
Autor: J.F.
Dnia Sat, 2 Apr 2016 02:23:52 +0200, Waldek napisał(a):
[...]

Ale czy jestes juz zmigrowany do cloud ? Bo o tym mowa.
Swoja droga - to jest chyba jeszcze gorsze niz nowy mbank :-)

Nie zdarzyło mi się również aby ta dyspozycja "sama" się odwołała ;)

To poczekaj az cie zmigruja i sprawdz :-)

J.

Data: 2016-04-02 22:06:20
Autor: Waldek
W dniu 2016-04-02 o 21:46, J.F. pisze:
[...]

Nie jestem "zmigrowany"

No cóż ... w widzę, że czekają mnie niespodzianki ;)

Pozdro

Data: 2016-04-14 14:56:49
Autor: martens
W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 22:06:20 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

> [...]
>
> To poczekaj az cie zmigruja i sprawdz :-)

Nie jestem "zmigrowany"

No cóż ... w widzę, że czekają mnie niespodzianki ;)

Dziś odnowiła mi się lokata Niezwykła Ósemka. W info o lokacie widzę 0,10 %. Zerwać i założyć na nowo? Dziwne rzeczy wyczynia IB

Data: 2016-04-15 00:08:24
Autor: wiatrak
IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl

Dziś odnowiła mi się lokata Niezwykła Ósemka. W info o lokacie widzę 0,10 %. Zerwać i założyć na nowo? Dziwne rzeczy wyczynia IB

  Dziwne rzeczy. To u nich normalne.

https://www.ideabank.pl/uploads/doc/Regulamin_niezwykla_osemka.pdf

4. Po upływie Okresu Umownego Lokata zostanie automatycznie odnowiona
na kolejny umówiony okres (8 dni), na warunkach przewidzianych dla Lokaty
STANDARDOWEJ, o Okresie Umownym 3 miesiące, zgodnie z aktualną na
dzień odnowienia Lokaty Tabelą Oprocentowania dostępną na Stronie Internetowej,
obowiązującą w dniu rozpoczęcia kolejnego Okresu Umownego.
Posiadacz Rachunku ma możliwość zmiany charakteru Lokaty na wariant nieodnawialny
poprzez złożenie Dyspozycji w Oddziale bądź za pośrednictwem
Bankowości Telefonicznej w dowolnym momencie trwania Okresu Umownego

Data: 2016-04-14 15:28:47
Autor: martens
W dniu piątek, 15 kwietnia 2016 00:08:34 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]

poprzez złożenie Dyspozycji w Oddziale bądź za pośrednictwem
Bankowości Telefonicznej w dowolnym momencie trwania Okresu Umownego

Dzięki, właśnie sam dotarłem. Z IB mam do czynienia już ponad 5 lat, nigdy nie miałem kłopotów opisywanych tu na grupie. Ten cały cloud to chyba do robienia takich prymitywnych oszustw wprowadzili

Data: 2016-04-14 21:43:39
Autor: bi123
W dniu piątek, 15 kwietnia 2016 00:28:49 UTC+2 użytkownik mar...@onet.pl napisał:
Ten cały cloud to chyba do robienia takich prymitywnych oszustw wprowadzili

Po to w nowym systemie transakcyjnym zablokowano możliwość ustawienia na
"odnawialność - NIE", by klient nie mógł po założeniu lokaty z góry ustawić
tej opcji i nie dać się złapać na wznowienie. Widocznie wielu klientów
zapomina o terminie i dla IDEI to jest biznes.

Data: 2016-04-15 15:30:56
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:914f2ffa-9007-4c18-9734-320e99cf2d26@googlegroups.com...
[...]

No, jesli zapomni i nie przedluzy, to wroci na konto i bedzie 0%.
Tak naprawde moga naciagnac tylko na nieswiadomosc - latwiej zauwazyc grubsza kwote na koncie niz lokate na 0.1% wsrod wielu innych.

Tak, ze wiele to sytuacji klienta nie pogorszylo - tym niemniej nowa Chmura jeszcze gorsza od poprzedniej jest :-)

J.

Data: 2016-03-30 15:28:40
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 29 Mar 2016 10:59:17 -0700 (PDT), jj napisał(a):

https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-od-zajaca

Czy to działa tak że:
1. Po upływie miesiąca od założenia lokaty oprocentowanie spada na 0,1%
2. Można wtedy zerwać lokatę i zadysponować przelew depozytu z odsetkami
na wskazane konto?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-30 16:02:17
Autor: Łukasz
[...]

Dokładnie tak to działa.

Data: 2016-04-01 22:51:51
Autor: Arek
Użytkownik "Łukasz" <xlt25@o2.p> napisał w wiadomości news:56fbdc65$0$658$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W trakcie trwania lokaty zadzwonić i zmienić na nieodnawialną.
Przy okazji dowiedzieć się, że hasło do obsługi telefonicznej nie
działa, knsultant nie potrafi wyjaśnić dlaczego (wcześniej nie było
uzywane?) i trzeba je po zalogowaniu ustawić na nowe.
Po czym znowu zadzwonić... Cennik wg taryfy operatora (np. 0,29 zł/min).

Arek

IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl