IDIOCI NA DROGACH

Data: 2009-06-09 15:48:23
Autor: zly
IDIOCI NA DROGACH
Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:43:56 -0700 (PDT), oom.honing.ltd@googlemail.com
napisał(a):
Gdybym nagrał pobicie albo włamanie, taki materiał na pewno służyłby
jako dowód, więc czy mogę zrobić to samo na drodze?

http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6606454,Jest_nowy_szeryf_w_Lodzi.html

--
marcin

Data: 2009-06-09 15:11:07
Autor: tg
IDIOCI NA DROGACH
"zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> wrote in message news:1px2rntv1cghw.dlgpiki.fixed...
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6606454,Jest_nowy_szeryf_w_Lodzi.html

imho sluszna inicjatywa ;)
prawo powinno byc przestrzegane a tzw. martwe prawo, oraz przepisy
normujace rzeczy juz (czy wogole) nieistotne powinny zostac uchylone

taki obywatelski 'strajk wloski' na maxa moglby nieco wyprostowac
polska rzeczywistosc

Data: 2009-06-09 16:25:45
Autor: Icek
IDIOCI NA DROGACH

[...]

ja zawsze sie dziwilem czemu nie zrobimy w polsce obywatelskiego strajku
wloskiego. W jeden tydzien zglaszalibysmy wszystkie meldunki w tym te
tymczasowe, przestrzegali na maxa przepisow ruchu drogowego.

Gdyby kazdy tak zrobil to kraj by stanal pod naporem korkow, papierow i
glupich przepisow

Icek

Data: 2009-06-09 09:55:50
Autor: oom.honing.ltd
IDIOCI NA DROGACH
Gdyby kazdy tak zrobil to kraj by stanal pod naporem korkow, papierow i
glupich przepisow

Icek

Nie byłoby to złe.

Ostatnio w krakowie widziałem przeuroczą sytuację: na wprost polibudy
krakowskiej jest dziki parking, ludzie często też parkują na chodniku
przylegającym. Ostatnio jednak wjeżdżam w tą uliczkę a tam aż zółto od
blokad, chyba ze 20 samochodów w rzędzie miało żółciutkie jak
słoneczko klamerki :)

Data: 2009-06-09 23:33:06
Autor: Icek
IDIOCI NA DROGACH
[...]

=======================

ja ostatnio staje na zakazie na powstancow we wro.Smialem zaparkowac bo
widze zaparkowany woz strazy miejskiej bez wlaczonych zadnych sygnalow.
Zaczynam wiec interwencje z kamera w reku podchodze do kierowcy i pytam o
imie, nazwisko i stopien sluzbowy. Informuje, ze wykrylem, ze parkuje na
zakazie. Informuje, ze nagrywam gdyz zawiadomie jego przelozonego. W 30
sekund go nie bylo

Icek

Data: 2009-06-10 09:40:28
Autor:
IDIOCI NA DROGACH
widze zaparkowany woz strazy miejskiej bez wlaczonych zadnych sygnalow.

1. Na jakiej podstawie SM używa niebieskich kogutów?
2. Jaka podstawa pozwala straży miejskiej na łamanie zakazu parkowania w przypadku, jeśli posiadane koguty włączy? KD art. 53 o SM nic nie mówi, więc jak to jest?

Data: 2009-06-10 10:39:06
Autor: Icek
IDIOCI NA DROGACH

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomości
> widze zaparkowany woz strazy miejskiej bez wlaczonych zadnych sygnalow.

1. Na jakiej podstawie SM używa niebieskich kogutów?
maja tylko zolte.

2. Jaka podstawa pozwala straży miejskiej na łamanie zakazu parkowania w
przypadku, jeśli posiadane koguty włączy? KD art. 53 o SM nic nie mówi,
więc jak
to jest?

zgodnie z wytlumaczeniem dyzurnego pod telefonem SM to straz miejska ma
mozliwosc parkowania na kazdym zakazie w miescie. Podstawy prawnej nie
otrzymalem

Icek

Data: 2009-06-10 16:22:13
Autor: Szop
IDIOCI NA DROGACH
1. Na jakiej podstawie SM używa niebieskich kogutów?
maja tylko zolte.
Zależy kiedy i kto. Widzialem i niebieskie (W-wa)

Data: 2009-06-10 20:49:06
Autor:
IDIOCI NA DROGACH
1. Na jakiej podstawie SM używa niebieskich kogutów?
maja tylko zolte.
Zależy kiedy i kto. Widzialem i niebieskie (W-wa)

Ja również widziałem z niebieskimi, choć przyznaję uczciwie, nigdy z właczonymi. Jednak samo ich posiadanie przez SM jest wg mnie niezgodne z prawem.

Data: 2009-06-11 18:25:08
Autor: Szop
IDIOCI NA DROGACH

Ja również widziałem z niebieskimi, choć przyznaję uczciwie, nigdy z właczonymi.
Jednak samo ich posiadanie przez SM jest wg mnie niezgodne z prawem.

Którym?

Nadzór ruchu tramwajów też ma.

Data: 2009-06-11 19:25:01
Autor: Icek
IDIOCI NA DROGACH
> [...]
> właczonymi.
> Jednak samo ich posiadanie przez SM jest wg mnie niezgodne z prawem.

ja slyszalem, ze niebieski moze uzywac kazdy kto dostanie zgode chyba
wojewody

Icek

Data: 2009-06-11 23:32:12
Autor:
IDIOCI NA DROGACH
> [...]

Którym?

Nadzór ruchu tramwajów też ma.

ja slyszalem, ze niebieski moze uzywac kazdy kto dostanie zgode chyba

Co prawda to nie przepis prawny, ale znalazłem to:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,90279,5736632,Walka_straznikow_miejskich_o_koguta.html

Rzeczywiscie wynika, że koguta niebieskiego SM może używać, jeśli ma zgodę MSWiA.

Data: 2009-06-10 15:01:16
Autor: Gotfryd Smolik news
IDIOCI NA DROGACH
On Tue, 9 Jun 2009, tg wrote:

[...]

  Nic dodać, nic ująć.
  A poziom postawienia na głowie (polskiego prawa) streszcza opinia
policmastra (któremu "żal" gościa - ciekawe, czy jakby go sam
namierzył przy realizacji polecenia służbowego to też by go było żal?)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-09 15:55:15
Autor: Rafał Wawrzycki
IDIOCI NA DROGACH
Dnia 09 cze 2009 w liście [news:1px2rntv1cghw.dlgpiki.fixed] zly
[bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm] napisał(a):
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6606454,Jest_nowy_szeryf_w_Lod
zi.html

Mój idol ;)