IDIOTA JAKSA aka tzela - bierze goraca kapiel , niestety bez

Data: 2011-02-04 23:20:30
Autor: obserwator
IDIOTA JAKSA aka tzela - bierze goraca kapiel , niestety bez

....woreczka fioliowego na pustej lepetynie:

http://www.madebyotherpeople.com/wp-content/uploads/2010/10/hitler.jpg

:(((

Data: 2011-02-05 00:24:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-05 00:20,  obserwator pisze:

...woreczka fioliowego na pustej lepetynie:

Grozisz mu? :> nagonkę na niego urz±dzasz? Brykaj z tym na 'fejszbuk' jest szansa, że powstanie ruch przeciw Jaks`ie. ;> Oo zapomniałem... Musisz go postraszyć prokuratur± :)

Data: 2011-02-04 23:33:08
Autor: obserwator
MOZGOTRZEP LORN - jako obronca ucisnionych... idiotow
Data: 2011-02-05 00:35:56
Autor: Lorn
Re :Bezmózgi je?op obsrywator
W dniu 2011-02-05 00:33,  obserwator pisze:

http://www.janbrett.com/mobile_troll.htm

Gratuluje samokrytycyzmu... Pasuje do ciebie jak ulał :)

Data: 2011-02-05 00:36:34
Autor: Jaksa
On Sat, 05 Feb 2011 00:33:08 +0100,  obserwator  <darz_bor@nospam.gazeta.pl> wrote:

http://www.janbrett.com/mobile_troll.htm

ty mozesz sobie pouciskac tylko jajka w spodniach, matole.

Jaksa

Data: 2011-02-05 00:33:51
Autor: Jaksa
On Sat, 05 Feb 2011 00:24:12 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-02-05 00:20,  obserwator pisze:

...woreczka fioliowego na pustej lepetynie:

Grozisz mu? :> nagonkÄ™ na niego urzÄ…dzasz?

O, matol mi tutaj juz i gwaltowna smierca grozil.

Zleklem sie tak, ze malo z krzesla nie spadlem :))

Brykaj z tym na 'fejszbuk' jest szansa, ĹĽe powstanie ruch przeciw  Jaks`ie. ;> Oo zapomniaĹ‚em...

Proponuje tedy robocze nazwe ruchu jako "Plebs przeciw Faszystom",
w skrocie PPF.

Musisz go postraszyć prokuraturą :)

Cierpliwie czekam na wezwanie.
Che che che

Jaksa

Data: 2011-02-05 00:38:08
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-05 00:33, Jaksa pisze:

Cierpliwie czekam na wezwanie.
Che che che

Musiałby ujawnić swoje prawdziwe dane... Raczej się nie doczekasz :>

Data: 2011-02-05 01:18:07
Autor: Jaksa
IDIOTA JAKSA aka tzela - bierze goraca kapiel , niestety bez

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iii1jt$10f$1inews.gazeta.pl...

...woreczka fioliowego na pustej lepetynie:

http://www.madebyotherpeople.com/wp-content/uploads/2010/10/hitler.jpg

:(((

To nie jest Jaksa! Ja jestem Jaksa i swego dobrego imienia będę bronić jak nipodległo¶ci!

IDIOTA JAKSA aka tzela - bierze goraca kapiel , niestety bez