IDIOTKA MIESIĄCA - CYTRYNA

Data: 2011-09-14 15:07:34
Autor: MH
IDIOTKA MIESIĄCA - CYTRYNA
Uzasadnienie , jej cytata :

"Uporczywe pastowanie wieści z koszernej dowodzi skrajnej głupoty, cynizmu, pracy na rzecz razwietki."

MH

Data: 2011-09-14 17:21:35
Autor: A. Filip
MH: IDIOT(K)A MIESIĄCA - X
" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
Uzasadnienie , jej cytata :

"Uporczywe pastowanie wieści z koszernej dowodzi skrajnej głupoty,
cynizmu, pracy na rzecz razwietki."

MH

Cytowanie bezkrytyczne czy polemiczne? :-)

Uporczywe pastowanie GW [ ND tyż ;-) ] z zupełnie śladowym własnym
dodatkiem (bo nie komentarzem) _dla mnie_ jest oznaką głupoty lub
cynizmu oraz niezdolności skracania do najbardziej istotnych części [ale zawsze z zostawieniem linka na pełną wersję].

A jak ktoś chce to może to nazwać uporczywe i systematyczne pastowanie
całych artykułów kradzieżą własności intelektualnej, ponieważ nikt tak
nie nazywa wiec wartość tej własności intelektualnej widać jest tak mała
że czyn podpada pod bezkarność za niską szkodliwość społeczną ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Młodzieniec staje się mężczyzną, kiedy obchodzi kałużę zamiast w nią wejść.

Data: 2011-09-14 17:47:32
Autor: Grzegorz Z.
IDIOTKA MIESIĄCA - CYTRYNA
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-14 18:21:52
Autor: MH
IDIOTKA MIESIĄCA - CYTRYNA
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

=============

Rozumiem , że zgadzasz się ze mną (??)..

MH

Data: 2011-09-14 20:26:09
Autor: Grzegorz Z.
IDIOTKA MIESIĄCA - CYTRYNA
MH napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

=============

Rozumiem , że zgadzasz się ze mną (??)..

Oczywiście. Nie zgadzam się z trolem Filipkiem majstrującym z tematami
wątków.

Data: 2011-09-14 20:29:00
Autor: A. Filip
IDIOTKA MIESIĄCA - CYTRYNA (Grzegorz Z. potwierdza?)
" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

=============

Rozumiem , że zgadzasz się ze mną (??)..

MH

A jak można inaczej odebrać jego opierdalanie? ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie da się ukryć tarczy i czoła.

Data: 2011-09-14 20:20:37
Autor: lupa-honda
MH: IDIOT(K)A MIESIĄCA - X
> [...]

A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).

Młodzieniec staje się mężczyzną, kiedy obchodzi kałużę zamiast w nią wejść.

*********************
Ten bęcwał nowotarski, gwałciciel owieczek nie dorósł do pięt mojej koleżance Cytrynie. Piana wali mu z pyska bo układ w którym funkcjonuje z pełnymi gaciami jest w odwrocie. A tu jeszcze zbrodnia smoleńska niczym widmo krązy
nad sprawcami i ich apologetami. Oj będzie się działo!

Data: 2011-09-14 18:34:23
Autor: MH
MH: IDIOT(K)A MIESIĄCA - X

*********************
[...]

===============

Zecośty pedzioł ło KWAŚNYMOWOCU ???  Ze rozchodzi siem ło cymtowanie
POLIGAMICNE ??  Łogupiołześ cyco ??  Ło Smoleńckiej zbrodni beblos ??
Noto weź mi napis , wto tom Slemo.. , Smelo... , Slomeńckom łokrutnom
zbrodniem ucynił!!.  Jezem wieldze powaznym , pseto łocekujem WIELDZE
łodpedzialnej łodpedzi od Ciem !!!

MH --

Data: 2011-09-15 02:58:18
Autor: stevep
MH: IDIOT(K)A MIESIĄCA - X
Dnia 14-09-2011 o 20:20:37 lupa-honda <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):

> [...]

gaciami jest w odwrocie. A tu jeszcze zbrodnia smoleńska niczym widmo  krązy
nad sprawcami i ich apologetami. Oj będzie się działo!

Stanowicie godną parę idiotów.

--
stevep

Data: 2011-09-16 17:10:58