ID¬ NA WYBORY

Data: 2010-07-02 16:46:40
Autor: Kotlet mielony
ID¬ NA WYBORY
Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz http://www.ktoglosuje.pl/ i pomy¶l czy Ty też
przypadkiem nie powiniene¶.

Jarosław Kłaczyński
ps.
pozdrowienia na przygłupa grupowego Lesia
--
http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
Faktury,rachunki,paragony,księga itd.- TYLKO 29,99 !

Data: 2010-07-02 17:01:56
Autor: Konrad
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "Kotlet mielony" <blablabla@blablabla.blabla> napisał w wiadomo¶ci news:i0ku4h$bis$1inews.gazeta.pl...
Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz http://www.ktoglosuje.pl/ i pomy¶l czy Ty też
przypadkiem nie powiniene¶.

I nie zapomnij zobaczyć tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=wKopdsSDAD8&feature

Konrad

Data: 2010-07-02 17:15:15
Autor: Kotlet mielony
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0kv69$u8t$1mx1.internetia.pl...

[...]

i tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=Xg_nJc7AanU

Data: 2010-07-02 20:18:31
Autor: SDD
ID¬ NA WYBORY

[...]

Podpisano: Miro & Rychu

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-02 21:57:42
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lahn$sh1$1news.onet.pl...

[...]

Dla twej wiadomosci sram na po, dla mnie komorowski to buc nadety,
jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

zgadnij przeciw komu

Data: 2010-07-02 22:14:16
Autor: Jotte
ID¬ NA WYBORY
W wiadomo¶ci news:i0lgbs$lp4$1inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl
<przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> pisze:

jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi,
klamcy  i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.
zgadnij przeciw komu
Chodzi ci pewnie o twojego lekarza? ;)

--
Jotte

Data: 2010-07-02 22:37:09
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i0lhb6$1bv$1news.dialog.net.pl...
[...]

lekarza to bede potrzebowac jak ten oszolom wygra

Data: 2010-07-02 22:40:26
Autor: Jotte
ID¬ NA WYBORY
W wiadomo¶ci news:i0lils$2mb$1inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl
[...]

Już potrzebujesz, bo za bardzo się napinasz, hemoroidy ci wywal±... :)
Wałęsę kiedy¶ wybrali - i co?
Przeżylim.

--
Jotte

Data: 2010-07-02 22:16:21
Autor: mi
ID¬ NA WYBORY
wspolna-flaszka.pl wrote:
Dla twej wiadomosci sram na po, dla mnie komorowski to buc nadety,
jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

Nie przesadzaj. Bronek nie jest najgorszy w PO. :>

ChociaĹĽ menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.

mi
PS. Domyślam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na tych samych argumentach, które podaje prawie większość: "E, bo tak.

*) za PWN: osoba odraĹĽajÄ…ca moralnie

Data: 2010-07-02 22:41:53
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID? NA WYBORY

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lheo$h7l$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl wrote:
[...]

Chociaż menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.

mi
PS. Domy¶lam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na tych samych argumentach, które podaje prawie większo¶ć: "E, bo tak.

*) za PWN: osoba odrażaj±ca moralnie

nie.

swego czasu robilem strone o ziobro
http://web.archive.org/web/20071018040414/www.zbigniewziobro.org/content/view/11/15/
bo tez mi sie ie podobal i jakos uzasadnic potrafilem to samo jest z tym hujem, jhak bede miec dzluzsza chwile
to to ladnie uzasadnie na stronie . ns jego nieszczescie ma badzo dobra pamiec do rzeczy istotnych i zdolnosc łaczenia faktow ( i wypowiedzi)

Data: 2010-07-03 14:27:08
Autor: Animka
IDďż˝ NA WYBORY
W dniu 2010-07-02 21:57, wspolna-flaszka.pl pisze:
Uďż˝ytkownik "SDD"<sddwytnij@towszechwiedza.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Uďż˝ytkownik "Kotlet mielony"<blablabla@blablabla.blabla>  napisaďż˝ w
wiadomo�ci news:i0ku4h$bis$1inews.gazeta.pl...
Je�eli nie chcesz by pierwsza dama robi�a do kuwety. Zobacz
http://www.ktoglosuje.pl/ i pomy�l czy Ty te�
przypadkiem nie powinieneďż˝.

[...]

A dlaczego on ma Maria (czyli zdrobniale Marysia) na drugie imiÄ™?

--
animka

Data: 2010-07-04 15:13:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID? NA WYBORY

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0nab7$hg7$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-02 21:57, wspolna-flaszka.pl pisze:
U?ytkownik "SDD"<sddwytnij@towszechwiedza.pl>  napisa? w wiadomo?ci

U?ytkownik "Kotlet mielony"<blablabla@blablabla.blabla>  napisa? w
[...]

A dlaczego on ma Maria (czyli zdrobniale Marysia) na drugie imię?

pewnie z tego samego powodu co Jasiu ROkita

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-02 22:10:40
Autor: mi
ID¬ NA WYBORY
Kotlet mielony wrote:
Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety.

Popieram. Głosowanie na jedynie słuszn± kandydaturę jest najprostszym i najszybszym sposobem dowarto¶ciowania. Oraz doł±czenia do elyty. Po co ruszać szare komórki i zastanawiać się która kandydatura jest lepsza. Można bezrefleksyjnie wybrać kandydata wypromowanego przez zaprzyjażnione merdia*. Od razu można się poczuć trendy, sexy and cool.

Po co zastanowić się nad konsekwencjami wyboru? Można po prostu łykn±ć przekaz emocjonalny.

No i tak wła¶nie ziszcza się ochlokracja**.

mi

Data: 2010-07-02 22:15:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lh43$g4p$1news.onet.pl...
Kotlet mielony wrote:
[...]

zawsze mozna zaglosowac na drugiego hitlera bo brat mu zmarl i maske zalozyl

Data: 2010-07-02 22:17:57
Autor: mi
ID¬ NA WYBORY
wspolna-flaszka.pl wrote:
zawsze mozna zaglosowac na drugiego hitlera bo brat mu zmarl i maske zalozyl

Przykro mi, Przemku, ale pitolisz głupie kawałki, które pozwoliłeś sobie włożyć do głowy przez speców od manipulacji. Domyślam się, że żadnej argumentacji podać nie potrafisz.

mi

Data: 2010-07-02 22:36:31
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID? NA WYBORY

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lhhl$h7l$2news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl wrote:
zawsze mozna zaglosowac na drugiego hitlera bo brat mu zmarl i maske zalozyl

Przykro mi, Przemku, ale pitolisz głupie kawałki, które pozwoliłe¶ sobie włożyć do głowy przez speców od manipulacji.

miodzio kocham to.

Domy¶lam się, że żadnej argumentacji podać nie potrafisz.

http://www.youtube.com/watch?v=Xg_nJc7AanU

tu masz przyklad.
i proste pytanie kto jest manipulowany JA przez tvn czy Ty przez tego oszoloma ?

Data: 2010-07-02 22:43:30
Autor: mi
ID? NA WYBORY
wspolna-flaszka.pl wrote:
i proste pytanie kto jest manipulowany JA przez tvn czy Ty przez tego oszoloma ?

Podajesz standardową manipulację spod znaku gadzinówki, która każdemu krytykowi prześwietnej II PRL i populistów z PO przykleja łatkę PiS-owca.

Zaczynam traktować to jako komplement. Bo z socjal-etatystami z PiS nie mam prawie nic wspólnego, ale rzeczywiście jestem antykomunistą i nomenklaturowej II PRL nie lubię. Do tego jestem liberałem, ale proszę nie mylić z populistami z PO.

Odpowiem Ci: tak, jesteś zmanipulowany. Ale nie przejmuj się, są was miliony i kiedyś się obudzicie. Byle nie za późno.

mi

Data: 2010-07-02 22:57:47
Autor: Jotte
ID? NA WYBORY
W wiadomości news:i0lj1l$ms7$1news.onet.pl mi <mariano.italiano@op.pl>
pisze:

z socjal-etatystami z PiS nie mam prawie nic wspólnego, ale rzeczywiście jestem antykomunistą i nomenklaturowej II PRL nie lubię. Do tego jestem liberałem
Nie załamuj się, nie jesteś sam.
Wielu nie daje rady określić swej tożsamości poglądowej i nie rozumie używanych pojęć.

--
Jotte

Data: 2010-07-02 23:11:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID? NA WYBORY

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lj1l$ms7$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl wrote:
i proste pytanie kto jest manipulowany JA przez tvn czy Ty przez tego oszoloma ?

Podajesz standardow± manipulację spod znaku gadzinówki,

na czym dokładnie ta manipulacja polega ? Bez wykrętów. Ogł±damy ten sam film.

Data: 2010-07-03 06:29:50
Autor: mi
ID? NA WYBORY
wspolna-flaszka.pl wrote:
na czym dok³adnie ta manipulacja polega ? Bez wykrêtów. Og³±damy ten sam film.

Przecież już napisałem w poprzednim poście. Proces jest kilkukrokowy, ale w skrócie sprowadza się do wyrobienia uniwersalnej gęby ciemnogrodu a następnie przyklejania jej kazdemu oponentowi. Metoda stosowana od początku II PRL prze organ Michnika. Ale także mniejszych propagandystów.

Ostatnio na potęgę robione jest to PiS-owi, ale także każdemu innemu oponentowi. Napisałeś, że niby ja jestem manipulowany przez kogoś, mając na myśli JK. Na PiS ani Kaczki nigdy dotąd nie głosowałem i ich osobiście nie lubię. I dlatego twierdzę, Przemku, że pitolisz propagandowe farmazony.

mi

Data: 2010-07-03 08:24:36
Autor: Jacek_P
ID? NA WYBORY
mi napisal:
ale w skrócie sprowadza się do wyrobienia uniwersalnej gęby ciemnogrodu a następnie przyklejania jej kazdemu oponentowi. Metoda stosowana od początku II PRL prze organ Michnika. Ale także mniejszych propagandystów.

Faktycznie GW to twórczo rozwinęła niszcząc każdego, kto miał zdanie
inne niż Balcerowicz, a że w tamtym czasie GW miało jeszcze pewien
prestiż to siła niszcząca była duża. Obecnie oplucie przez GW nie ma
już takiej siły, bo IMHO ulokowała się na poziomie brukowców.

--
Pozdrawiam,

Jacek

ID¬ NA WYBORY