ID¬ NA WYBORY

Data: 2010-07-02 20:18:31
Autor: SDD
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "Kotlet mielony" <blablabla@blablabla.blabla> napisał w wiadomo¶ci news:i0ku4h$bis$1inews.gazeta.pl...
Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz http://www.ktoglosuje.pl/ i pomy¶l czy Ty też
przypadkiem nie powiniene¶.

Podpisano: Miro & Rychu

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-02 21:57:42
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lahn$sh1$1news.onet.pl...

Użytkownik "Kotlet mielony" <blablabla@blablabla.blabla> napisał w wiadomo¶ci news:i0ku4h$bis$1inews.gazeta.pl...
Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz http://www.ktoglosuje.pl/ i pomy¶l czy Ty też
przypadkiem nie powiniene¶.

Podpisano: Miro & Rychu

Dla twej wiadomosci sram na po, dla mnie komorowski to buc nadety,
jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

zgadnij przeciw komu

Data: 2010-07-02 22:14:16
Autor: Jotte
ID¬ NA WYBORY
W wiadomo¶ci news:i0lgbs$lp4$1inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl
<przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> pisze:

jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi,
klamcy  i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.
zgadnij przeciw komu
Chodzi ci pewnie o twojego lekarza? ;)

--
Jotte

Data: 2010-07-02 22:37:09
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID¬ NA WYBORY

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:i0lhb6$1bv$1news.dialog.net.pl...
[...]

lekarza to bede potrzebowac jak ten oszolom wygra

Data: 2010-07-02 22:40:26
Autor: Jotte
ID¬ NA WYBORY
W wiadomo¶ci news:i0lils$2mb$1inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl
[...]

Już potrzebujesz, bo za bardzo się napinasz, hemoroidy ci wywal±... :)
Wałęsę kiedy¶ wybrali - i co?
Przeżylim.

--
Jotte

Data: 2010-07-02 22:16:21
Autor: mi
ID¬ NA WYBORY
wspolna-flaszka.pl wrote:
Dla twej wiadomosci sram na po, dla mnie komorowski to buc nadety,
jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

Nie przesadzaj. Bronek nie jest najgorszy w PO. :>

ChociaĹĽ menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.

mi
PS. Domyślam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na tych samych argumentach, które podaje prawie większość: "E, bo tak.

*) za PWN: osoba odraĹĽajÄ…ca moralnie

Data: 2010-07-02 22:41:53
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID? NA WYBORY

Użytkownik "mi" <mariano.italiano@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lheo$h7l$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl wrote:
[...]

Chociaż menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.

mi
PS. Domy¶lam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na tych samych argumentach, które podaje prawie większo¶ć: "E, bo tak.

*) za PWN: osoba odrażaj±ca moralnie

nie.

swego czasu robilem strone o ziobro
http://web.archive.org/web/20071018040414/www.zbigniewziobro.org/content/view/11/15/
bo tez mi sie ie podobal i jakos uzasadnic potrafilem to samo jest z tym hujem, jhak bede miec dzluzsza chwile
to to ladnie uzasadnie na stronie . ns jego nieszczescie ma badzo dobra pamiec do rzeczy istotnych i zdolnosc łaczenia faktow ( i wypowiedzi)

Data: 2010-07-03 14:27:08
Autor: Animka
IDďż˝ NA WYBORY
W dniu 2010-07-02 21:57, wspolna-flaszka.pl pisze:
Uďż˝ytkownik "SDD"<sddwytnij@towszechwiedza.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Uďż˝ytkownik "Kotlet mielony"<blablabla@blablabla.blabla>  napisaďż˝ w
wiadomo�ci news:i0ku4h$bis$1inews.gazeta.pl...
Je�eli nie chcesz by pierwsza dama robi�a do kuwety. Zobacz
http://www.ktoglosuje.pl/ i pomy�l czy Ty te�
przypadkiem nie powinieneďż˝.

[...]

A dlaczego on ma Maria (czyli zdrobniale Marysia) na drugie imiÄ™?

--
animka

Data: 2010-07-04 15:13:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
ID? NA WYBORY

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0nab7$hg7$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-02 21:57, wspolna-flaszka.pl pisze:
U?ytkownik "SDD"<sddwytnij@towszechwiedza.pl>  napisa? w wiadomo?ci

U?ytkownik "Kotlet mielony"<blablabla@blablabla.blabla>  napisa? w
[...]

A dlaczego on ma Maria (czyli zdrobniale Marysia) na drugie imię?

pewnie z tego samego powodu co Jasiu ROkita

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

ID¬ NA WYBORY