IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA

Data: 2012-06-29 14:57:23
Autor: Andrzej
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
:-)

Data: 2012-06-29 13:20:29
Autor: Antenka
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
On 29 Cze, 14:57, "Andrzej" <andr...@wp.pl> wrote:
:-)

Leżeć Idzik, leżeć! :-P

Antenka

Data: 2012-06-29 15:04:11
Autor: boukun
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA

Użytkownik "Andrzej" <andrzej@wp.pl> napisał w wiadomości news:4feda681$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
:-)

Stary, zgorzkniały głupi dziad, nic poza tym... i zawistny...

boukun

Data: 2012-06-29 15:08:35
Autor: Andrzej
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Stary, zgorzkniały głupi dziad, nic poza tym... i zawistny...

i do tego impotent...

Data: 2012-06-29 15:27:58
Autor: Bogdan Idzikowski
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA

Użytkownik "Andrzej" <andrzej@wp.pl> napisał w wiadomości news:4feda925$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Stary, zgorzkniały głupi dziad, nic poza tym... i zawistny...

i do tego impotent...

Musiałem wam, pisiorkom zaleźć za skórę, że w bezsilnej złości, po pisiacku, posługujecie się tylko i wyłącznie inwektywami.
Cieszy mnie to niezmiernie. Jestem uchachany od ucha do ucha!

Data: 2012-06-29 13:23:30
Autor: Antenka
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
On 29 Cze, 15:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Musiałem wam, pisiorkom zaleĽć za skórę, że w bezsilnej zło¶ci, po pisiacku, posługujecie się tylko i wył±cznie inwektywami.
 Cieszy mnie to niezmiernie. Jestem uchachany od ucha do ucha!<

Psi tam! Nie wlewaj sobie i nie zgrywaj ważniaka! Aport! :-o)

Antenka

Data: 2012-06-29 13:32:06
Autor: Observatore
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Musiałem wam, pisiorkom zaleźć za skórę, że w bezsilnej złości, po pisiacku, posługujecie się tylko i wyłącznie inwektywami.
Cieszy mnie to niezmiernie. Jestem uchachany od ucha do ucha!

skad wiecie, ze to pisiorki? Bekon na pewno nie jest pisorkiem. Nie czytacie
postow innych osob, czy juz wam sie na rozum fanatyzm rzucil, tak jak sowietom
i nazistom??

Data: 2012-06-29 16:16:20
Autor: Andrzej
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w

skad wiecie, ze to pisiorki? Bekon na pewno nie jest pisorkiem. Nie czytacie
postow innych osob, czy juz wam sie na rozum fanatyzm rzucil, tak jak sowietom
i nazistom??

Goebbels mu powiedział. Albo Lenin (!)

Data: 2012-06-29 15:31:38
Autor: Andrzej
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w

[...]

Idzikowski dał głos. :-)

Hau hau... Jest "uchachany". :-)))) Cóź to za bolszewicki język?

Data: 2012-06-29 16:06:32
Autor: Bogdan Idzikowski
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA

Użytkownik "Andrzej" <andrzej@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fedae90$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie uczą w szkółce? To przyłóż się do nauki i może zrozumiesz, dzieciuchu!

A gdybyś miał trudności to tu masz podpowiedź:
1. Uśmiany, happy, zadowolony...
2. Jest to stan, kiedy ktoś jest w bardzo dobrym humorze i widać m.in. szeroki uśmiech, iskierki w oczach; nic nie jest w stanie przez dłuższy czas przerwać stanu uchachania; objawia się ono różnie - od uśmiechu po nieustający chichot,

http://www.miejski.pl/slowo-Uchachany

Data: 2012-06-29 16:15:24
Autor: Andrzej
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
[...]

To jest slang degeneratów albo bolszewików. Do której kategorii należysz piesku Tuska, hau, hau?

Data: 2012-06-29 16:09:56
Autor: mkarwan
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fedad61$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Musiałem wam, pisiorkom zaleźć za skórę, że w bezsilnej złości, po pisiacku, posługujecie się tylko i wyłącznie inwektywami.

Inwektywy to przecież twoja specjalność!

Data: 2012-06-29 22:18:43
Autor: Grzegorz Z.
IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA
mkarwan napisał:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fedad61$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Musiałem wam, pisiorkom zaleĽć za skórę, że w bezsilnej zło¶ci, po pisiacku, posługujecie się tylko i wył±cznie inwektywami.

Inwektywy to przecież twoja specjalno¶ć!

Tak jak twoj± s± donosy.

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

IDZIKOWSKI = PIESEK TUSKA