IDZIKOWSKI masz polskie nazwisko

Data: 2012-01-26 20:22:50
Autor: pawel
IDZIKOWSKI masz polskie nazwisko
Zabrać się do czytania książek patriotycznych i wtedy tu pisać w interesie Narodu Polskiego a nie dla Goliatów ... DAWID był sprytniejszy !!! a miał tylko procę  !!

Data: 2012-01-26 20:30:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pawel" <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał w wiadomości news:jfs96i$384$1news.icm.edu.pl...
Zabrać się do czytania książek patriotycznych i wtedy tu pisać w interesie Narodu Polskiego a nie dla Goliatów ... DAWID był sprytniejszy !!! a miał tylko procę  !!

No to jestem w kropce.
Nie wiem czy:
1. pisać w interesie Narodu Polskiego?
2. pisać prawdę?

Pomożesz mi ten dylemat rozwiązać "prawdziwy patrioto"?

Data: 2012-01-26 20:35:57
Autor: jadrys
[...]

Tak to brzmi jakbyś swoją postawą spełniał choć jeden z powyższych warunków.

Data: 2012-01-26 23:06:53
Autor: pawel
IDZIKOWSKI masz polskie nazwisko
koniecznie czytaj   dziennik  """  NASZ  DZIENNIK  """   dobrze się  za edukujesz polski Polaku  ... mamy obowiązek  rzetelnego pisania   jesli nie mamy zamiaru  robic krzywdy   POLAKOM   . UWAGA;;;   Codziennie  jemy polski chleb    zapracowany   przez polskich rolników pracujący  w pocie czoła .  i klasę  pracującą   musimy uszanować. Oni nas  stale żywili  i bronili  ponad 60 lat  panie  Bogdanie !!!. To nie jest zasługa PSL z komuchy    tylko  polskich  Rolników. Jeszcze został nie wyprzedany ich majątek  , tylko niestety  ich  . Oni stanowią resztę jeszcze naszą biedną Ojczyznę , bo Zakładów  już nie mamy  . i nie    SRAJMY WE WŁASNE    GNIAZDA swoje  bo za granica się z nas  Śmieje  .To jest ogromny żal .   Czytajcie i edukujcie  się w    PRAWDZIE  .  PRAWDA  WAS  WYZWOLI   .wyłączyć środki masowego  RAŻENIA    redaktor musi  żyć prawdą  a nie   służyć   GOLIATOM . bo to się teraz już mści .  załosne .
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f21a9eb$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Data: 2012-01-27 07:36:19
Autor: rAzor

Data: 2012-01-27 23:18:31
Autor: pawel
IDZIKOWSKI masz polskie nazwisko
Z WRONY       ORŁA NIE     ZROBISZ    .   Matoł  już będzie  matołem zwłaszcza   po    psychiatrycznych szkołach  ...  w Kraju to dżuma   ... z takich wlasnie matołów    co  nie odróżnią  czarne  od białego    .  tak było  przy  rozbiorach Polski  .

Data: 2012-01-28 08:20:04
Autor: Leprechaun
Użytkownik "pawel" <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał w wiadomości news:jfv7rp$aqn$1news.icm.edu.pl...
[...]

Kundelek znów podszywa się pod kogoś innego? Masz rację to matoł! ;)

BomBel

Data: 2012-01-27 07:36:42
Autor: rAzor

Data: 2012-01-27 06:08:15
Autor: stevep
IDZIKOWSKI masz polskie nazwisko
Dnia 26-01-2012 o 20:22:50 pawel <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał(a):

ZabraĂŚ siĂŞ do czytania ksi¹¿ek patriotycznych i wtedy tu pisaĂŚ w  interesie
Narodu Polskiego a nie dla GoliatĂłw ... DAWID byÂł sprytniejszy !!! a miaÂł
tylko procĂŞ  !!

Proca nie dla ciebie, wykłuł byś sobie oko kretynie.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-27 07:34:02
Autor: rAzor
[...]

Ty palancie jakie masz nazwisko? Dziadziuś po wojnie zmienił na polskawe?
Taki z ciebie Kaszyński jak z Kaczyńskiego smarkaty żulu! --

Data: 2012-01-28 05:23:32
Autor: stevep
Dnia 27-01-2012 o 08:34:02  rAzor <bitstreem.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale Dupikowski do ciebie jako do dupka pasuje jak ulał.

--
stevep