Data: 2009-11-10 01:54:31 | |
Autor: WW3 | |
IFR | |
Czy loty IFR moga sie odbywac tylko w przestrzeni klasy C
Pozdr -- |
|
Data: 2009-11-10 03:12:26 | |
Autor: Delfino Delphis | |
IFR | |
WW3 wrote:
Czy loty IFR moga sie odbywac tylko w przestrzeni klasy CNie. |
|
Data: 2009-11-10 10:14:02 | |
Autor: WW3 | |
IFR | |
WW3 wrote: W G tez ? To jak z separacja? -- |
|
Data: 2009-11-10 10:42:14 | |
Autor: Piotr F. | |
IFR | |
WW3 pisze:
WW3 wrote: Nie jest zapewniona. |
|
Data: 2009-11-10 10:45:55 | |
Autor: Piotr F. | |
IFR | |
Piotr F. pisze:
WW3 pisze: Wymagana jest lacznosc dwukierunkowa. |
|
Data: 2009-11-10 03:24:15 | |
Autor: heja | |
IFR | |
>> W G tez ? To jak z separacja? A gucio. W przestrzeni G (oraz F) łączności dwukierunkowej nie wymaga się, w pewnych sytuacjach wymagany jest nasłuch na określonej częstotliwości i dwukierunkowa komunikacja "w zależności od potrzeb". Aneks 2 ICAO, rozdział 5. -- Michał |
|
Data: 2009-11-10 12:28:29 | |
Autor: Piotr F. | |
IFR | |
heja pisze:
Wymagana jest lacznosc dwukierunkowa.W G tez ? To jak z separacja?Nie jest zapewniona. Pewny jestes , ze dla IFR-a tez sie nie wymaga? |
|
Data: 2009-11-10 13:06:29 | |
Autor: Wojciech Ścigała | |
IFR | |
Użytkownik heja napisał:
Aneks 2 ICAO, rozdział 5.Aneks 11, załącznik 4. -- Wojtuś.net |
|
Data: 2009-11-10 05:07:01 | |
Autor: heja | |
IFR | |
Aneks 11, załącznik 4. OK, pardon, masz rację. Czyli wymaga się łączności dwukierunkowej.. -- Michał |
|