IGS Landi - serwis - zna ktoś?

Data: 2009-07-16 09:36:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
IGS Landi - serwis - zna ktoś?
Słuchajcie - szukam kogoś z WLKP lub z dolnośląskiego (tak od Poznania do Wrocławia ;) ) kto wie coś so isntalacjach III gen. W tym wypadku IGS landi i chcialby wsadzić w to swoje ręce, ma do tego program i nie mówi, ze "nie ma czasu" jak widzi stary samochód z gazem.

Kuźwa znalazłem jednego w Tarnowie Podgórnym, ale prócz sprzedania i podłączenia krokowców ... nie mial więcej czasu. Szlag mnie trafia, bo znaleźć normalnego gazownikia trudniej niż  normalną kobiete

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-16 09:45:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
IGS Landi - serwis - zna ktoś?
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

(...)

przy okazji.

Czy ktoś wie, czy taka instalacja bierze sygnał z lambdy, czy z emulatora?
Pytam, bo - podłączając sie pod ECU silnika .. lambda na benzynie chodzi tak jak trzeba, w pełnym zakresie 0-1V , ale po przełączeniu na gaz sygnał wędruje na 5-10V.
Na moje coś nie tak z emulatorem sondy, ale nie wiem czy on tam w ogole jest ;) a jak go nie ma to ki czort?

Data: 2009-07-18 12:08:07
Autor: Pa_blo
IGS Landi - serwis - zna ktoś?

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3pcvm$pbk$1inews.gazeta.pl...

no wlasnie już dwóch gazowników mówilo, ze reduktor musi być inny (po ten podcisnieniowy a tamten nie, czy odwrotnie,

To dupy nie gazownicy... albo nigdy nie mieli do czynienia z instalacja 3 generacji

czy jeszcze coś inszego), dysze
też nie podejdą bo muszą być inne i to i tamto ..

nawet jesli, to odpowiednia dysza kosztuje 2 zl

Proponowali kupno Staga 300-6 (na allegro za 1200-1400PLN) plus robocizna ok 400-500

1200 z reduktorem, reduktor to jakies 300 zl

ps. Z tymi wolnymi obrotami u mnie to wszytsko bym przeżył .. gdyby .. nie gasł. Raz dzien, dwa nie zgasnie ani razu, a później przez tydzien gaśnie na każdym skrzyzowaniu.

Moze jednak zmien ta sonde, jesli mieszanka na gazie jest zbyt uboga, to spaliny maja wyzsza temperature i sonda moze swirowac - takie luzne dywagacje. Pozostaje jeszcze czyszczenie rozdzielacza, reduktora i silnikow krokowych. Ustawianie map jesli cos gdzies indziej nie gra jest bez sensu i mozna bardziej popsuc niz naprawic.

Sa specjalne urzadzonka do regulowania wolnych obrotow przy instalkach 3 gen ale dedykowane sa dla samochodow z mechanicznymi wtryskami w ktorych IMO uzasadnione jest stosowanie III gen.
BTW wez pod uwage, ze za poprawienie instalacji byc moze, tez bedziesz musial polozyc 400-500 zl...

Picasso

IGS Landi - serwis - zna ktoś?