II Karpacki Maraton Rowerowy.

Data: 2010-07-24 10:35:51
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
II Karpacki Maraton Rowerowy.
znowu na ostatnia chwile zapraszam na II KMR.
w ubieglym roku bylo bardzo kameralnie ale i rownie ciekawie.
w tym roku bedzie mysle jeszcze lepiej.
do poczytania:
http://rowery.pttk.pl/index.html

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-07-24 15:17:21
Autor: Wooyek
[...]

Hm... "Celem maratonu jest popularyzacja kolarstwa górskiego" a potem "I Karpacki Maraton Rowerowy został wpisany do cyklu szosowych imprez kolarskich".

To w końcu kolarstwo górskie, czy szosowe?

Data: 2010-07-24 15:25:19
Autor: Wooyek
> [...]

kolarskich".

To w końcu kolarstwo górskie, czy szosowe?

Aaa, nie wspominając o tym, że nigdzie nie ma podanej liczby kilometrów - ogólnie opis imprezy bardzo lakoniczny i niezbyt zachęcający... Przydałoby się więcej szczegółów.

Data: 2010-07-24 15:26:59
Autor: Wooyek
> [...]

kilometrów - ogólnie opis imprezy bardzo lakoniczny i niezbyt
zachęcający... Przydałoby się więcej szczegółów.

Fuck, sorry za trzy posty pod rząd :| Zapomniałem dodać, że powyższa uwaga dotyczy ulotki.

Data: 2010-07-24 21:18:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
II Karpacki Maraton Rowerowy.
Wooyek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
[...]

No przecież jeżdżą szosami w górach. ;-))

Data: 2010-08-04 12:52:53
Autor: docent
II Karpacki Maraton Rowerowy.
On 24 Lip, 21:18, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> kolarskich".

> To w końcu kolarstwo górskie, czy szosowe?

No przecież jeżdżą szosami w górach. ;-))

Co prawda zapisy już zakończone, ale dla zainteresowanych kilak słów
na temat trasy - akurat mieliśmy szansę ją poznać:
http://www.makaronzserem.eu/2010/08/03/ii-karpacki-maraton-rowerowy-objazd-trasy-2/

pozdr,
docent

II Karpacki Maraton Rowerowy.