II NOCNY SOCHACZEWSKI RAJD MOTOCYKLOWY -"Śladami Bitwy nad B

Data: 2014-09-08 16:40:47
Autor: jarson78
II NOCNY SOCHACZEWSKI RAJD MOTOCYKLOWY -"Śladami Bitwy nad B
Jak już się przywitałem po latach , to chciałbym zaprosić precle na organizowany przeze mnie - stowarzyszenie Motocykliści Sochaczewa  II NOCNY SOCHACZEWSKI RAJD MOTOCYKLOWY -"Śladami Bitwy nad Bzurą" .
13.09.2014 - sobota godz 16.00 Sochaczew - centrum Polski - jest mozliwość noclegu jak na fotach ! Impreza kameralna no chyba ze się zjadą ludzie jak do Zbigiego na sławetne I Zbigowisko ;)
szczegóły :
http://motocykliscisochaczewa.pl/ii-nocny-sochaczewski-rajd-motocyklowy-sladami-bitwy-nad-bzura-1939/

tak było rok temu:
http://motocykliscisochaczewa.pl/galeria-2013/i-nocny-sochaczewski-rajd-motocyklowy/
Pewnie niektóre twarze są wam znajome ;)

LwG
Jarson

Data: 2014-09-14 20:32:03
Autor: jarson78
II NOCNY SOCHACZEWSKI RAJD MOTOCYKLOWY -"Śladami Bitwy nad B

Już po rajdzie - tak było w tym roku , zapraszam za rok ponownie !

http://motocykliscisochaczewa.pl/galeria-2014/ii-nocny-sochaczewski-rajd-motocyklowy-sladami-bitwy-nad-bzura-1939/

II NOCNY SOCHACZEWSKI RAJD MOTOCYKLOWY -"Śladami Bitwy nad B