II Niedziela Adwentu [1 kl.]

Data: 2012-12-09 07:47:31
Autor: abc
II Niedziela Adwentu [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > II Niedziela Adwentu

Na II Niedzielę Adwentu czyta nam Kościół Święty Ewangelię według
św.Mateusza  Mt 11, 2-10

"Tymczasem Jan, skoro usłyszał w więzieniu o czynach Chrystusa, posłał
swoich uczniów z zapytaniem: Czy Ty jesteś Tym, który ma przyjść, czy też
innego mamy oczekiwać?

Jezus im odpowiedział: Idźcie i oznajmijcie Janowi to, co słyszycie i na co
patrzycie: niewidomi wzrok odzyskują, chromi chodzą, trędowaci doznają
oczyszczenia, głusi słyszą, umarli zmartwychwstają, ubogim głosi się
Ewangelię. A błogosławiony jest ten, kto we Mnie nie zwątpi.

Gdy oni odchodzili, Jezus zaczął mówić do tłumów o Janie: Coście wyszli
oglądać na pustyni? Trzcinę kołyszącą się na wietrze? Ale coście wyszli
zobaczyć? Człowieka w miękkie szaty ubranego? Oto w domach królewskich są
ci, którzy miękkie szaty noszą.

Po coście więc wyszli? Proroka zobaczyć? Tak, powiadam wam, nawet więcej niż
proroka. On jest tym, o którym napisano: Oto Ja posyłam mego wysłańca przed
Tobą, aby Ci przygotował drogę."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

II Niedziela Adwentu [1 kl.]