II Niedziela Wielkiego Postu [1 kL.]

Data: 2011-03-20 13:30:00
Autor: abc
II Niedziela Wielkiego Postu [1 kL.]
Introit na II Niedzielę Wielkiego Postu można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=chxCLgSm3Oc

Tekst:

Reminiscere miserationum tuarum, Do-mine, et misericordiae tuae, quae a
sae-culo sunt : ne umquam dominentur nobis inimici nostri : libera nos, Deus
Israel, ex omnibus angustiis nostris.

Ad te, Domine, levavi animam meam : Deus meus, in te confido, non
eru-bescam.

Gloria Patri... Reminiscere...

czyli

Pomnij, Panie, na Twe miłosierdzie
i na odwieczną Twą dobrotliwość. Niech nie panują nad nami wrogowie nasi.
Wybaw nas, Boże Izraela, ze wszystkich naszych ucisków.

 Do Ciebie, Panie, wznoszę duszę moją, Boże mój, Tobie ufam, nie będę
zawstydzony.

Chwała Ojcu... Pomnij...

II Niedziela Wielkiego Postu [1 kL.]