II Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]

Data: 2014-05-04 12:16:03
Autor: abc
II Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > II Niedziela po
Wielkanocy.

Na II Niedzielę po Wielkanocy czyta nam Kościół Święty Ewangelię według
Świętego Jana,  J 10, 11-16:

"Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz daje życie swoje za owce.
Najemnik zaś i ten, kto nie jest pasterzem, którego owce nie są własnością,
widząc nadchodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk je porywa i
rozprasza;  /najemnik ucieka/ dlatego, że jest najemnikiem i nie zależy mu
na owcach.

Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak
Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca. życie moje oddaję za owce.

Mam także inne owce, które nie są z tej owczarni. I te muszę przyprowadzić i
będą słuchać głosu mego, i nastanie jedna owczarnia, jeden pasterz."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

II Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]