II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklis tów Śladami Jana Pawła II

Data: 2010-07-29 01:26:58
Autor: zefir
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklis tów Śladami Jana Pawła II
W dniu 2010-07-28 22:22, lukaszszpak pisze:
http://motocyklisci-kalwaria-zebrzydowska.blog.onet.pl/Druga-Ogolnopolska-Pielgrzymka,2,ID410985038,n

Zapraszamy!

O kurwa, popłakałem się ze śmiechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczęcie o 11.00, zakończenie o 15.30. Ludzie to mają fantazję jednak.

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-07-29 13:39:10
Autor: newrom
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Œladami Jana Paw³a II
On Thu, 29 Jul 2010 01:26:58 +0200, zefir
<zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> wrote:

O kurwa, pop³aka³em siê ze ¶miechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczêcie o 11.00, zakoñczenie o 15.30. Ludzie to maj± fantazjê jednak.

No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-07-29 11:48:08
Autor: AZ
On 2010-07-29, newrom@spamcom.com <newrom@spamcom.com> wrote:

O kurwa, popłakałem się ze śmiechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczęcie o 11.00, zakończenie o 15.30. Ludzie to mają fantazję jednak.

No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

Zamilcz szatanisto. Tam na koncu ma byc swiecenie motorow i motocyklistow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-29 13:54:43
Autor: Magic
AZ pisze:
On 2010-07-29, newrom@spamcom.com <newrom@spamcom.com> wrote:
[...]

O, to żarówki muszą sprawdzić.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-07-29 14:32:45
Autor: Hinek
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Œladami Jana Paw³a II
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał

O, to żarówki muszą sprawdzić.

Moga swiecic jajkami. Wiosna mozna bylo sobie zalatwic swiecenie jajek.
Mysle, ze to jest bardzo wygodne, ale termin mi nie pasowal i nie
zalapalem sie :(
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-07-29 19:39:05
Autor: Grzybol
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów ?ladami Jana Paw3a II
U¿ytkownik "Hinek" <hinek@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisa³
O, to ¿arówki musz± sprawdziæ.
Moga swiecic jajkami. Wiosna mozna bylo sobie zalatwic swiecenie jajek.
Mysle, ze to jest bardzo wygodne, ale termin mi nie pasowal i nie
zalapalem sie :(
Pozdr

Mo¿esz nie wyci±gaæ tego palanta z wora? Dziêki...

--
Grzybol

Data: 2010-07-29 15:44:10
Autor: Jacot
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów ¦ladami Jana Paw³a II
newrom@spamcom.com wrote:

O kurwa, pop³aka³em siê ze ¶miechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczêcie o 11.00, zakoñczenie o 15.30. Ludzie to maj± fantazjê jednak.

No ale to wszystko na kolanach pchajac motur!

A chyba ze tak;)
Jest za co odbywac pokute...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-30 01:57:15
Autor: zefir
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklis tów �ladami Jana Pawła II

No to pielgrzymka czy pokaz stuntu?

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-07-29 13:45:07
Autor: Hinek
II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklistów Śladami Jana Pawła II
Użytkownik "zefir" <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> napisał

O kurwa, popłakałem się ze śmiechu. Pielgrzymka, 14km, rozpoczęcie o 11.00, zakończenie o 15.30. Ludzie to mają fantazję jednak.

Oni sa przeciez "zawszewolni" wiec 14 km to nie jest malo!
Faktycznie to sa jaja :))
Pozdr

--
Hinek

II Ogólnopolska Pielgrzymka Motocyklis tów Śladami Jana Pawła II