II tydzień października - wspierali kupe

Data: 2009-10-18 15:06:59
Autor: mkarwan
II tydzień października - wspierali kupe
W drugim tygodniu października reagowali na listy kupy, czyli go
wspierali:
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
"boukun" <boukun@neostrada.pl>
"bolek" <bolek@neostrada.pl>
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
"Chiron" <eleuzis@onet.eu>
"CYC" <ja@ja.pl>
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu>
<ejko@op.pl>
"Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl>
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl>
"J-23" <khanula@gazeta.pl>
"jacek_placek_01" <kt@poczta.pl>
"jadrys" <CHE@yahoo.com>
" Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl>
"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl>
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se>
"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com>
"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl>
"Mikolaj" <krantorWYTNIJTO@poczta.onet.pl>
"p47" <go@wp.pl>
"Prawusek" <prawusek@interia.pl>
"RedLite" <sentotento@interia.eu>
"Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>
"Tomek" <tentom@tlen.pl>
*************************
Trollowanie (trolling) - antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla
forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się
dyskusje.
Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu
ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni)
poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych
przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych.
Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako
przynęty[1], która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji.
Typowe miejsca działania trolli to grupy i listy dyskusyjne, fora
internetowe, czaty itp. Trollowanie jest złamaniem jednej z podstawowych
zasad netykiety. Jego efektem jest dezorganizacja danego miejsca w
Internecie[2], w którym prowadzi się dyskusję i skupienie uwagi na
trollującej osobie.
(...)Najskuteczniejszą obroną przed trollowaniem jest całkowite zignorowanie
wszelkich zaczepek trolla, w momencie gdy się zorientujemy, że mamy z nim do
czynienia.
Zazwyczaj konsekwentne ignorowanie trolla skutkuje jego zniechęceniem i
przeniesieniem się w inne miejsce lub całkowitym zaprzestaniem działalności.
W praktyce jednak rzadko do tego dochodzi, ponieważ na forum bardzo często
znajdą się jakieś osoby, które będą jednak z trollem dyskutowały i tym samym
zachęcały do kontynuacji działalności.
źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
(...)Pewien rodzaj ludzi lubi krążyć od grupy do grupy "trollując", czyli
 wywołując kłótnie i bezsensowne dyskusje. Postują tylko po to, by
 wkurzyć innych.
(...)troll - osoba mająca za dużo do powiedzenia na każdy temat, szczególnie
na ten, na który nie ma bladego pojęcia.
(...)Troll - autor obraźliwych postów, zawierających ataki personalne;
prowokator, pyskacz, cham.
  Wdawanie się w dyskusje z trollem pozbawione jest sensu z dwóch powodów:
(1) prowokuje go do dalszego trollowania i (2) trollowi  zależy tylko na
wywołaniu zamieszania; nie interesuje go temat  dyskusji, a więc i wnioski z
tejże.
(...) Praktyka dowodzi, że trolle poddane ostracyzmowi odchodzą, dlatego
uprasza się o ignorowanie takich osobników.
źródło http://evil.pl/pip/dod/troll.txt

(...)Wydaje się, że jedynym sposobem (...) jest kompletne ignorowanie
trolli.
Trudno czasami nie reagować na kretynizm, ale innego wyjścia zdecydowanie
nie ma.
(...)Trzeba sobie jasno powiedzieć, że wymiana zdań, nic nie zmieni, że do
trolli nic nie dochodzi, a każde "klik" tylko powiększa jego rozmiar.
źródło
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/pandemia_trolli_czy_warto_walczyc_z_internetowa_glupota_74991.html

(...)Coraz częściej użytkownicy uruchamiają własny mechanizm obronny,
postępując według znanej w świecie Internetu zasady "Nie karmić trolla!".
Chodzi w niej o ignorowanie obecności prowokatora na forum i nieodpowiadanie
na jego zaczepki.
Zdaniem Michała Pręgowskiego to, jak w dalszej perspektywie trolling wpłynie
na społeczność internetową, zależy głównie od reakcji użytkowników.
- Jeżeli będą traktowali trolla jako wspólnego wroga, może ich to do siebie
zbliżyć.
W przeciwnym razie wyrachowany troll może skłócić społeczność lub sprawi, że
najbardziej wartościowe osoby opuszczą z jego powodu grupę.
źródło http://www.rp.pl/artykul/62956,185201.html

Data: 2009-10-18 15:09:22
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Np uwagi odnośnie ich matek?

Czyli sami trolem jesteście Urwan, czy to już do was dotarło?

Data: 2009-10-18 15:24:45
Autor: CYC

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Czyli sami trolem jesteście Urwan, czy to już do was dotarło?

To zaden trol . To zwyczajny polglowek

cyc

Data: 2009-10-18 16:21:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbf4v1$5u3$1news.onet.pl...
To zaden trol . To zwyczajny polglowek

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-10-18 17:38:44
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbf6uj$b1h$1news.interia.pl...
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbf4v1$5u3$1news.onet.pl...
To zaden trol . To zwyczajny polglowek

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

a umiesz napisac cos wiecej niz to powyzsze zdanie lub zacytowania czyichs mysli , najczesciej idiotycznych ?.
Nie , nie umiesz ! dlatego z czystym sumieniem i nawet bez ujmy dla Ciebie mozna nazywac Cie polglowkiem !.

cyc

Data: 2009-10-18 17:46:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbfcq8$t67$1news.onet.pl...
[...]

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za półgłówka, a ty dla odreagowania, tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-10-18 17:52:46
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbfbtu$gll$1news.interia.pl...
[...]

a nie mowilem zes polgowek , ktory nie umie napisac nawet prostego zdania innego niz to , ktore nauczyl Cie przed laty wioskowy wikary , kiedy pelniles dorywczo , znaczy w przerwach  pedonumerkow , role ministranta ? .
A co zapytac nie mozna ?

cyc

Mozesz sie nie trudzic i nie odpisywac bo juz wiem co napiszesz :
"Nie porownuj innych do siebie , nie kazdy ci podobny !" i " nie rob z siebie durnia "
 Teraz skoro juz mi odpisales idz sobie pospac , moze sen przyniesie poprawe nastroju .

Data: 2009-10-18 19:01:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hbfdki$vjs$1news.onet.pl...
[...]

Długo będzie robił z siebie durnia przypisując innym to co może dotyczyć ciebie?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-10-18 15:36:16
Autor: awe
II tydzień października - wspierali kupe
Smutne ze mkarwan robi z siebie durnia, ale zawsze musi byc jakis przyrympal na grupie. Cvel robi swoje ale mkarwan dodaje swoistego smaczku - i w sumie z tego kupa smiechu.
Mkarwan nie rob z siebie idioty, nie warto
awe

Data: 2009-10-18 16:20:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbf57u$6qq$1news.onet.pl...
Mkarwan nie rob z siebie idioty, nie warto

Skoro ty robisz z siebie, nie musi oznaczać, że inni też.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-10-18 16:56:58
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbf6tt$b1f$1news.interia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie pierdol bo robisz z siebie idiote i jestes tak wielkim idiota ze nawet o tym nie wiesz. trzeba byc wybitnym debilem zeby cos takiego odstawiac. nie masz mozgu? przykro mi to nawet pisac, wstyd mi za ciebie
awe

Data: 2009-10-18 17:12:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbfa0e$kpq$1news.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Skąd u ciebie to chamstwo?
Za co miałbym się wstydzić?
Za to, ze pokazuję kto reaguje na listy kupy?
Wstydź się za siebie.
Czy przypadkiem ciebie nie uważają za "idiotę" i "wybitnego debila", a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-10-18 15:59:58
Autor: Karol
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!
awe to jeden z nielicznych tutaj grupowiczow ktory nie jest hipokryta i ma tzw. instynk zachowawczy. Widac tez, ze nie jest homosovietikusem, tylko
Polakiem. Potrafi tez dobrze uzasadniac swoje poglady. Dlatego go teraz
atakujesz, bo chcesz go za te jego wartosciowe cechy zdyskredytowac w oczach
czytaczy tej grupy?

A dlaczego mkarwan nie przeszkadza ci chamstwo i dwulicowosc:
pietrzykowskiego, ar(czarka),cyca, pseudo kaweckiego (bo to nie jest kawecki
chyba autentyczny, tylko jego podszywka. ten prawdziwy byl inteligentniejszy)
poloka-prawdziwego, brunera ? No i dlaczego ordynarnie i po chamsku zaatakowales mnie personalnie (co jest
naruszeniem netykiety), tylko dlatego, ze przedstawilem w dyskusji z toba na
temat stoczni,ze za ta afera stoja rosyjskie specsluzby (GRU)?

Dlaczego jako zarliwy obronca etyki chrzescijanskiej, nie przeprosiles mnie za
oszczerstwo ktorego sie dopusciles pod moim adresem i zainicjowales nagonke na
mnie na tej grupie, tylko dlatego, ze probowalem dyskutowac z toba o aferze
stoczniowej?

Pozatym dlaczego zachowujesz sie po chamsku i wszystkich ktorzy sie z toba nie
zgadzaja wyzywasz od durni?
Ponadto, jesli chcesz stosowac stalinowskie metody na tej grupie i produkowac gestapowsko- ubeckie listy proskrypcyjne, to przeciez mozesz zalozyc sobie
grupe prywatna, ta grupa jest grupa publiczna i ty nie jestes jej ani
wlascicielem, ani moderatorem. Wiele osob ci zwracalo na to uwage, ty jak widac uparcie uwazasz, ze to ty
masz racje. Czy ty nie cierpisz juz na jakas obsesje maniakalno-depresyjna
i wszedzie widzisz swoich wrogow?

A moze to ty jestes tylko niedocenianaym trollem, takim jak tzvela adonai?

Znasz to: po czynach ich poznajemy (faryzeuszy)

Data: 2009-10-19 17:45:58
Autor: awe

Użytkownik "Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbfe1u$6g2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

atakujesz, bo chcesz go za te jego wartosciowe cechy zdyskredytowac w oczach
-- -- -- -- -- -- --
dziekuje Karol ze sie za mnie wstawiles to niezwykle mile. Ja tylko chcialem zwrocic uwage ze mkarwan ma calkiem sensowne poglady ale robiac takie zestawienie robi z siebie wariata. To tylko szkodzi sprawie. To nawet wrecz jest chore. To ze poszedlem w strone wulgarnosci swiadczy tylko o tym ze cala ta polityczno-spoleczna sytuacja zle sie skonczy dla nas wszystkich i nie ma sensu tu czytac pojebow typu cyc czy kawecki - strata czasu. To pokolenie musi wymrzec...Tak wiec wszelkim cycom i kaweckim mowie jedno pierdolcie sie panowie.
awe

Data: 2009-10-19 15:51:00
Autor: Karol
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
dziekuje Karol ze sie za mnie wstawiles to niezwykle mile. Ja tylko chcialem zwrocic uwage ze mkarwan ma calkiem sensowne poglady ale robiac takie zestawienie robi z siebie wariata.

mkarwan nie ma sensownych pogladow, to po****alacz i hipokryta.
Celowo eksponuje pewne fakty, aby zaciemnic prawde. (vide moja dyskusja z tym typkiem o udziale w rozwaleniu polskich stoczni specsluz rosyjskich).

To tylko szkodzi sprawie. To nawet wrecz jest chore.

tak to jest chore, na szczescie oprocz tej grupy, opanowanej
przez wiadome sluzby, istnieja w sieci miejsca gdzie prawdy mozna sie
dowiedziec. Kiedys tacy jak on, mogli spokojnie mieszac ludziom w glowach,
dzisiaj juz nie maja tak lekko i latwo ich intencje rozszyfrowac, wystarczy tylko uwaznie obserwowac ich wypowiedzi i konfrontowac z faktami.

[...]

on ciagle idzie w wulgaryzmy, kiedy ktos mu udowodni jego manipulowanie
faktami. Czlowiek uczciwy nigdy sie tak nie zachowuje.
Ten facet stoi po stronie zla, a nie dobra.

Data: 2009-10-18 16:21:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1vcd28vc2jw5m.3z0w232snjiv$.dlg40tude.net...
[...]

Kto to jest "Urwan" tchórzu?

Data: 2009-10-18 17:11:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Oct 2009 16:21:36 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

A taki jeden cymbał z usenetowej grupy pl.soc.polityka, który notorycznie
robi na jej łamach z siebie durnia i przypierdziela się do mojej matki od
czasu do czasu.

Data: 2009-10-18 17:13:39
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1mec4srl3jouh.1xw3f6er6ty47$.dlg40tude.net...
[...]

Konkretnie kto tchórzu?
Konkretnie w jaki sposób "przypierdziela się do twojej matki"?

Data: 2009-10-18 17:21:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Oct 2009 17:13:39 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Wy Urwan. Akurat na tej grupie nikomu innemu się to nie zdarzało.
Konkretnie w jaki sposób "przypierdziela się do twojej matki"?

Zresztą nie tylko na tej grupie i nie tylko do mojej:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/4c848421ec32146c?hl=pl&dmode=source

Więcej przykładów sami sobie Urwan poszukajcie - "psychicznie chory,
zakompleksiony i tchórzliwy człowieku, którego ulubionym zajęciem jest
prowokowanie ludzi, by móc później na nich donosić do abuse"

Data: 2009-10-18 17:44:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:yb4ng3qorfi8.m78m8ppt5x2e$.dlg40tude.net...
[...]

Znowu robisz z siebie durnia, przeciez ja lepiej wiem od ciebie jak sie nazywam.
Zwracając się per "wy" w sposób charakterystyczny dla komuchów i ebeków pokazujesz, ze twoja mentalność jest komusza i esbecka

Konkretnie w jaki sposób "przypierdziela się do twojej matki"?
Zresztą nie tylko na tej grupie i nie tylko do mojej:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.religia/msg/4c848421ec32146c?hl=pl&dmode=source

W liście tym napisałem:
"Nikt nikomu nie dał prawa aby pozbawić cię życia, teraz czy wtedy gdy byłeś w postaci zaledwie kilkudziesięciu komórek rozwijających się tak, ze jesteś na tym świecie. Gdyby dano takie prawo twojej mamie, a ona skorzystałaby z tego prawa, nie pisałbył w tej grupie bo nie byłoby cię na tym świecie."

Gdzie konkretnie "przypierdzielam się do twojej matki"?
Może widzisz więcej niż to co zostało napisane?

Więcej przykładów sami sobie Urwan poszukajcie - "psychicznie chory,
zakompleksiony i tchórzliwy człowieku, którego ulubionym zajęciem jest
prowokowanie ludzi, by móc później na nich donosić do abuse"

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za "psychicznie chorego, zakompleksionego i tchórzliwego człowieka", a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny

Data: 2009-10-18 18:38:31
Autor: Grzegorz Z.

W liście tym napisałem:
[...]

Akurat nie do mojej, w waszym "liście" przypierdzieli-liście się do matki
innego grupowicza.

[...]

Akurat to was a nie mnie za kogoś takiego uważają:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/60520b611d080fc9/91b4bb7da8c1f862?hl=pl

====================

Czy wy Urwan naprawdę nie dostrzegacie tego jak się zachowujecie?

Już nie tylko wasi adwersarze na tej grupie wam to wytykają - ale i także
osoby o zbliżonych do waszych poglądach.

Może powinniście zrobić sobie przerwę z pisaniem do Usenetu, nabrać do tego
wszystkiego nieco dystansu?

Data: 2009-10-18 19:11:56
Autor: mkarwan
W liście tym napisałem:
[...]

Gdzie konkretnie "przypierdzielam się do jego matki"?
Może widzisz więcej niż to co zostało napisane?
A co z twoja matką, stawiałeś mi zarzut, że "przypierdziela się do twojej matki"?
Wycofałeś się już z tego zarzutu?
Nadal robisz z siebie durnia, zwracając się per "wy" w sposób charakterystyczny dla komuchów i ebeków pokazujesz, ze twoja mentalność jest komuszą i esbecką.

[...]

Nic nie poradzę na kłamstwa różnego rodzaju idotów

[...]

Wypowiedz to do siebie przed lustrem, a później zgłoś się do psychiatry.
Może ci pomoże, choć wątpię, ale warto spróbować.

Data: 2009-10-18 19:23:14
Autor: Grzegorz Z.

W liście tym napisałem:
[...]

Ależ skąd, nie chciało mi się tylko szukać?

Chcecie bardzo - proszę uprzejmie:

Matka grupowicza CYC-a:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a6f08cdb397d3746?hl=pl&dmode=source

Matka grupowicza Cirrus:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/44df5bf5482da286?hl=pl&dmode=source

Matka Gadzinowskiego :)

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/2b5210e3312df028?hl=pl&dmode=source

I wreszcie moja:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a219e16c561a12cd?hl=pl&dmode=source

Starczy wam Urwan, czy będziecie ujadać dalej?

Data: 2009-10-18 20:41:32
Autor: mkarwan
W liście tym napisałem:
[...]

Gdzie konkretnie "przypierdzielam się do ich matek i do twojej matki?
Może widzisz więcej niż to co zostało napisane?
Dlaczego po chamsku zniekształcasz mój nick?
Czy ma się do ciebie zwracać chamie?

Data: 2009-10-18 20:56:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Oct 2009 20:41:32 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Dostaliście linki Urwan. Sami więc sobie poczytajcie.

Data: 2009-10-18 21:02:25
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1dphngkktcyfz$.1qs3dj5fuibqq.dlg40tude.net...
[...]

Na czym konkretnie polega to  "przypierdzielanie się do ich matek i do twojej matki"?

Dlaczego po raz kolejny przekręcasz mój nick chamie.

Data: 2009-10-18 21:04:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Oct 2009 21:02:25 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

A może tak dla odmiany wreszcie opowiedzielibyście coś o waszej matce?

Dlaczego po raz kolejny przekręcasz mój nick chamie.

Wasz? To już wiecie "kto to jest Urwan" ? --

Data: 2009-10-18 21:57:03
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0v7jlbv52m0.8tt174hn6svb$.dlg40tude.net...

[...]

Z chamami takimi jak ty nie powinienem dyskutować, ale chciałem ci po raz kolejny udowodnić, że jesteś durniem, który nie potrafi uzasadnić zarzutu który stawia.
Ponieważ nadal zachowujesz się jak cham.
EOT

Data: 2009-10-18 21:16:59
Autor: Karol
[...]

hmm...mysle, ze jestes w bledzie. Grzegorz raczej dosc wyraznie odbiega od
tutejszych standardow savoir_vivre.  Musze to napisac bo nie podoba mi sie
jak ktos tak odynarnie jak ty, probuje manipulowac opinia publiczna.

Ja pogladow Grzegorza nie podzielam, ale kultury osobistej mu raczej nie brakuje. Ja mysle, ze w tym watku Stworca, poprzez krytyczne wypowiedzi pod twoim
adresem, chcial ci zwrocic uwage, ze idziesz zla droga, mkarwan. --

Data: 2009-10-18 22:02:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Oct 2009 21:57:03 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie, to wy od paru miesięcy robiliście z siebie durnia zadając to
idiotyczne pytanie: "a kto to jest Urwan?"

II tydzień października - wspierali kupe