III KW z DROZAPOL

Data: 2009-11-17 14:11:47
Autor: TT
III KW z DROZAPOL
tomek napisał(a):
Co to za panika? Przecież raport jest znośny.

pzdr

http://www.parkiet.com/artykul/7,869560__DROZAPOL_PROFIL_SA.html

Hmmmm...dla mnie ten raport jest raczej kiepski.
Przychody dwa razy mniejsze niż w podobnym okresie rok temu, strata netto 10mln. Kiepsko...

TT.

Data: 2009-11-18 01:56:16
Autor: tomek
III KW z DROZAPOL
On 17 Lis, 14:11, TT <tt33...@op.pl> wrote:
tomek napisał(a):

> [...]

Hmmmm...dla mnie ten raport jest raczej kiepski.
Przychody dwa razy mniejsze niż w podobnym okresie rok temu, strata

Ale zobowiązania spłacili, są czyści.

Data: 2009-11-18 15:58:48
Autor: vanbasten
III KW z DROZAPOL
tomek <dalemba@gmail.com> napisał(a):

Ale zobowi=B1zania sp=B3acili, s=B1 czy=B6ci.

a to zalezy jak definiujesz pojecie czystosci... byli w gownie po uszy...
obecnie tkwia w nim po pas... poniewaz grawitacja obowiazuje dalszy rozwoj
wypadkow bedzie uzalezniony od tego czy sie podciagneli czy tylko podskoczyli...

pzdr

Data: 2009-11-19 02:01:47
Autor: tomek
III KW z DROZAPOL
On 18 Lis, 16:58, "vanbasten" <vbas...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
tomek <dale...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

wypadkow bedzie uzalezniony od tego czy sie podciagneli czy tylko podskoczyli...

Odpowiedziałem Ci wyżej.

pzdr

Data: 2009-11-18 15:52:01
Autor: vanbasten
III KW z DROZAPOL
TT <tt333tt@op.pl> napisał(a):

Hmmmm...dla mnie ten raport jest raczej kiepski.
Przychody dwa razy mniejsze niż w podobnym okresie rok temu, strata netto 10mln. Kiepsko...

TT.

nie jest prawda to o stracie netto... reszta sie zgadza...

pzdr

Data: 2009-11-19 10:19:51
Autor: TT
III KW z DROZAPOL
vanbasten napisał(a):
TT <tt333tt@op.pl> napisał(a):
[...]

Jak interpretować coś takiego?
-- -- -- -
w tys. 3 kwartał(y) narastająco / 2009 okres od 2009-01-01 do 2009-09-30
III. Zysk (strata) netto -10 256
-- -- -- -

Jeśli to nie jest prawda? To jaka jest prawda?

TT.

Data: 2009-11-19 15:24:34
Autor: vanbasten
III KW z DROZAPOL
TT <tt333tt@op.pl> napisał(a):

[...]

jesli chodzi o cyferki to prawda jest jedyna... w tym szczegolnym przypadku
analizujemy wyniki trzeciego kwartalu... a nie po trzech kwartalach... z
prostego powodu iz wyniki po dwoch kwartalach znalismy trzy miechy temu wiec
szkoda naszego czasu cennego... to tyle nt interpretacji...

pzdr

--

III KW z DROZAPOL