III KW z DROZAPOL

Data: 2009-11-24 14:22:28
Autor: vanbasten
III KW z DROZAPOL
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Wiem, że STALPRODUKT nie jest dystrybutorem stali (osiąga b.duże zyski głównie
na produkcji blachy transformatorowej). Kiedy jednak spojrzysz na śmiesznie
niski kurs STP w latach 1998-2002 i późniejsze gigantyczne wzrosty to widać,
że czasami konsolidacja trwa kilka lat.
Zobaczymy co wyjdzie z restrukturyzacji COGNORA ale wszystkie firmy
dystrybucyjne, które wymieniłeś łącznie z KONSSTALI to raczej ubodzy krewni
spółki P.Sztuczkowskiego.
Ich potecjał jest znacznie mniejszy niż COG ale czy tak będzie przekonamy się
w fazie hossy na wyroby stalowe.

naprawde sadzisz iz takie ks jest ubogim krewnym cognora??? na jekiej
podstawie ze sie spytam... wymien choc jedno kryterium... co do konsolidacji
to obie spolki przechodzily/przechodza te sciezke w ostatnim czasie... ja
tylko oceniam efekty... kto to potrafi robic a kto nie...

potencjal... to puste slowo mozna doczepic do kazdego tematu... ja dla
przykladu rzucam teze ze dropzapol ma wiekszy potencjal niz cognor... nie
jestem w stanie nijak tego udowodnic... ale ty tez nie jestes w stanie
udowodnic ze tak wlasnie nie bedzie... nasuwa sie bowiem pytanie... potencjal
czego... i mierzony do czego...

piszesz cos tam o hossie... osiagac dobre wyniki w hossie to i kretyn
potrafi... dobrze dzialajaca i zorganizowana firme widac po tym jak sobie
radzi w okresie braku koniunktury... a tu cognor poki co tyly zamiata... to
nie jest moja ocena... to sa fakty...

oczywiscie mozna wielka wiare pokladac... ale dobrze byloby aby ta wiara byla
czyms podparta... co takiego widzisz w cognor... ja widze przypadkowy zlepek
firm i wielki bajzel nad ktorym nikt nie potrafi/nie chce/nie wiem...
zapanowac... mam sie dalej znecac chociazby nad przejeciem stalexportu?...

pzdr

Data: 2009-11-24 14:24:09
Autor: vanbasten
III KW z DROZAPOL
nowy watek calkowicie niechciany...

pzdr

Data: 2009-11-24 14:49:20
Autor: XXL
III KW z DROZAPOL
vanbasten <vbasten@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): potencjal... to puste slowo mozna doczepic do kazdego tematu... ja dla
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

COGNOR ma oddziały w 8 lub 9 krajach Europy a DROZAPOL i KONSSTALI  w ilu?
DROZAPOL to bardzo ubogi krewny a KONSSTALI znacznie uboższy.

COGNOR ma docelowo sprzedawać wyroby za 2,5 mld zł rocznie.
Rynkowe plotki (oczywiście niepotwierdzone) mówią o możliwości połączenia ze
społką-matką czyli ZŁOMREX i stworzeniu koncernu stalowego.
Pamiętaj że, Huta Stali Jakościowej należąca do ZŁOMREX jest producentem
wysokiej klasy blach używanych do produkcji pojazdów wojskowych "Rosomak".

Czy COGNOR po restrukturyzacji (znaczna obniżka kosztów) i powrocie hossy na
wyroby stalowe zmiażdży wynikami konkurentów czy okaże się przeciętniakiem?
Pożyjemy, zobaczymy (ja z pakietem akcji COGNORA).

Data: 2009-11-24 20:50:24
Autor: marfi
III KW z DROZAPOL
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hegrpg$o9f$1inews.gazeta.pl...

Pamiętaj że, Huta Stali Jakościowej należąca do ZŁOMREX jest producentem
wysokiej klasy blach używanych do produkcji pojazdów wojskowych "Rosomak".

  Które to pojazdy produkuje się w setkach tysięcy sztuk rocznie?

--
marfi

III KW z DROZAPOL