III Niedziela Adwentu [1 kl.]

Data: 2011-12-11 10:30:07
Autor: abc
III Niedziela Adwentu [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > III Niedziela Adwentu

Na III Niedzielę Adwentu czyta nam Kościół Święty Ewangelię według
św. Jana,  J 1, 19-28:

"Tymczasem Jan, skoro usłyszał w więzieniu o czynach Chrystusa, posłał
swoich uczniów z zapytaniem: Czy Ty jesteś Tym, który ma przyjść, czy też
innego mamy oczekiwać?

Jezus im odpowiedział: Idźcie i oznajmijcie Janowi to, co słyszycie i na co
patrzycie: niewidomi wzrok odzyskują, chromi chodzą, trędowaci doznają
oczyszczenia, głusi słyszą, umarli zmartwychwstają, ubogim głosi się
Ewangelię. A błogosławiony jest ten, kto we Mnie nie zwątpi.

Gdy oni odchodzili, Jezus zaczął mówić do tłumów o Janie: Coście wyszli
oglądać na pustyni? Trzcinę kołyszącą się na wietrze? Ale coście wyszli
zobaczyć? Człowieka w miękkie szaty ubranego? Oto w domach królewskich są
ci, którzy miękkie szaty noszą.

Po coście więc wyszli? Proroka zobaczyć? Tak, powiadam wam, nawet więcej niż
proroka. On jest tym, o którym napisano: Oto Ja posyłam mego wysłańca przed
Tobą, aby Ci przygotował drogę."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2011-12-11 11:31:53
Autor: Andy Niwiński
III Niedziela Adwentu [1 kl.]

"abc" <abc@wp.pl>

Dlaczego jestes takim zażartym wrogiem wiary?

Data: 2011-12-11 12:11:54
Autor: u2
III Niedziela Adwentu [1 kl.]
W dniu 2011-12-11 11:31, Andy Niwiński pisze:

"abc" <abc@wp.pl>

Dlaczego jestes takim zażartym wrogiem wiary?

Ja tam lubie jego wcinki, oprocz nawolywania do uswiecenia ewidentnego
grzesznika ;)

Data: 2011-12-11 14:04:52
Autor: abc
III Niedziela Adwentu [1 kl.]
Dlaczego jestes takim zażartym wrogiem wiary?

Zawsze mnie wzrusza ta troska bezbożników o wiarę.

Data: 2011-12-12 05:13:50
Autor: stevep
III Niedziela Adwentu [1 kl.]
Dnia 11-12-2011 o 10:30:07 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]