III Niedziela Wielkiego Postu [1 kl.]

Data: 2012-03-11 08:37:15
Autor: abc
III Niedziela Wielkiego Postu [1 kl.]
Introit na III Niedzielę Wielkiego Postu  można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=90OewrMswys

Tekst:

Oculi mei semper ad Dominum, quia ipse evellet de laqueo pedes meos :
respice in me, et miserere mei, quoniam unicus et pauper sum ego.

Ad te, Domine, levavi animam meam : Deus meus, in te confido, non erubescam.

Gloria Patri... Oculi mei...

czyli

Oczy moje zawsze ku Panu, gdyż On sam oswobodzi z sideł moje nogi. Wejrzyj
na mnie i zmiłuj się nade mną, bo samotny jestem i biedny.

 Ku Tobie wznoszę duszę moją, Panie, Boże mój, Tobie ufam, niech nie doznam
wstydu.

Chwała Ojcu... Oczy moje

III Niedziela Wielkiego Postu [1 kl.]