III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]

Data: 2013-04-21 08:05:17
Autor: abc
III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > III Niedziela po
Wielkanocy.

Na III Niedzielę po Wielkanocy czyta nam Kościół Święty Ewangelię według
Świętego Jana, J 16, 16-22 )

"Jeszcze chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie
Mnie.

Wówczas niektórzy z Jego uczniów mówili między sobą: Co to znaczy, co nam
mówi: Chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie;
oraz: Idę do Ojca?

Powiedzieli więc: Co znaczy ta chwila, o której mówi? Nie rozumiemy tego, co
mówi.

Jezus poznał, że chcieli Go pytać, i rzekł do nich: Pytacie się jeden
drugiego o to, że powiedziałem: Chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i
znowu chwila, a ujrzycie Mnie?

Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Wy będziecie płakać i zawodzić, a świat
się będzie weselił. Wy będziecie się smucić, ale smutek wasz zamieni się w
radość.

Kobieta, gdy rodzi, doznaje smutku, bo przyszła jej godzina. Gdy jednak
urodzi dziecię, już nie pamięta o bólu z powodu radości, że się człowiek
narodził na świat."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

Data: 2013-04-21 08:27:04
Autor: pluton_
III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
"Jeszcze chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie
Mnie.

To tak jak murzyn na pasach dla pieszych.

Nullification

Data: 2013-04-21 11:51:12
Autor: u2
III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
Na III Niedzielę po Wielkanocy czyta nam Kościół Święty

A co czyta sekta lefebrystow?

III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]