[prasa] III Ranking schronisk górskich

Data: 2013-07-23 07:49:49
Autor: bans
[prasa] III Ranking schronisk górskich
W dniu 2013-07-22 13:04, Olin pisze:

na Hali Lipowskiej w Beskidzie
Żywieckim.

Jakoś tak zawsze to schronisko mijam - i nigdy tam nie wszedłem nawet, bo 15 minut dalej jest schronisko na Rysiance. Dlaczego tak robię? Sam nie wiem, chyba tylko z powodu widoków, Lipowska to jednak las, a Rysianka - piękna polana.

Zresztą jak widać - zdesperowana Lipowska walczy o klienta jak może:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2011_05_14HalaMiziowaRysianka#slideshow/5606603393532550642

;)

--
bans

Data: 2013-07-22 23:18:59
Autor: Jacek G.
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 07:49:49 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2011_05_14HalaMiziowaRysianka#slideshow/5606603393532550642

Ale podpis pod następnym zdjęciem dobry :) Sam wymyśliłeś ? --
Jacek G.

Data: 2013-07-23 08:41:14
Autor: bans
W dniu 2013-07-23 08:18, Jacek G. pisze:

Ale podpis pod następnym zdjęciem dobry :) Sam wymyśliłeś ?

Tylko "ryś Janka" jest mój :)

--
bans

Data: 2013-07-23 09:51:32
Autor: Zbynek Ltd.
bans napisał(a) :
[...]

A ja wiem, dlaczego będę omijał Halę Lipowską. Pewnej zimy szalejąca w jadalni tłuszcza nie dała spać. Niemal do rana. A i wrzątku nie dostałem 15 minut przed oficjalnym wydawaniem, co zapowiedziano mi niezbyt przyjaznym tonem. Wyruszałem w trasę tak wypoczęty, jakbym miał już dniówkę odrobioną.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-07-24 14:21:47
Autor: Adi
> [...]
> Żywieckim. Jakoś tak zawsze to schronisko mijam - i nigdy tam nie wszedłem nawet, bo 15 minut dalej jest schronisko na Rysiance. Dlaczego tak robię? Sam nie wiem, chyba tylko z powodu widoków, Lipowska to jednak las, a Rysianka - piękna polana.
[...]

A ja raz spałem w Lipowskiej, żeby o te 15 minut mieć mniej następnego dnia (zejście do Rajczy). Fakt - była to końcówka listopada 2010, ale w schronisku byłem jedynym gościem. Ale nawet wtedy obiadokolacja i śniadanie było dobre, woda pod prysznicem gorąca, a i w pokoju ciepło.

Za to w Rysiance zatrzymałem się na "popas" rok później, też w listopadzie, kiedy na dole założyliśmy na siebie wszystko, co mieliśmy, a na górze było opalanie się w bluzkach. Wtedy w Rysiance był taki harmider, że ciężko było wytrzymać. Mimo to jakoś znaleźliśmy miejsce przy stole i zjedliśmy dobre co nieco.

pzdr
Adam

Data: 2013-07-27 00:19:03
Autor: TW Dziobak
[prasa] III Ranking schronisk górskich
 A tam , ściemniacie - na Rysiance najlepsze są dobrze wykształcone zakończenia zderzaków ajentówny  ;)

Przez Okraj przechodziłem - rzeczywiście to coś co tam stoi sprawia wrażenie czegoś bardzo prywatnego, ale i tak nic nie przebije Pińczuka na Wetlińskiej - full kupa.

pozdrawiam

Pieszy

[prasa] III Ranking schronisk górskich