III tydzień września - wspierali kupe

Data: 2009-09-19 22:03:04
Autor: mkarwan
III tydzień września - wspierali kupe
W trzecim tygodniu reagowali na listy kupy

"J-23" <khanula@gazeta.pl>
"Prawusek" <prawusek@interia.pl>
"Znachor" <doktor@judym.pl>
"Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl>
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se>
"boukun" <boukun@neostrada.pl>
"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl>
"jadrys" <CHE@yahoo.com>
"bolek" <bolek@neostrada.pl>
 "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
"kogutek" <kogutek44@op.pl>
"robertbig" <robertbig@wp.pl>
"WW" <wuwu0@vp.pl>
"jadrys" <CHE@yahoo.com>
"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl>
"CYC" <ja@ja.pl>
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
"Chiron" <eleuzis@onet.eu>
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
 "bolek" <bolek@neostrada.pl>
(...)Pojęcie trolling pochodzi od angielskiego trolling for fish, które
oznacza technikę łowienia ryb na haczyk.
Troll podobnie jak wędkarz zarzuca haczyk tylko, że w postaci poruszającego
kontrowersyjny temat postu.
Na taką przynętę łapią się najczęściej początkujący forumowicze, którzy
zaczynają polemizować z trollem.
(...)Przeciętny troll to człowiek, który łamie dla zabawy netykietę - zbiór
zasad korzystania z internetu. Netykieta zabrania spamowania
(...)Troll nie przestrzega tych praw i w konsekwencji sieje zamęt w grupie
dyskusyjnej.
(...)Nie karm trolla.
To naczelna zasada obchodzenia się z trollami.
Pieniacz żywi się odpowiedziami na swoje posty.
Duża liczba odpowiedzi sprawia mu przyjemność i w swoisty sposób go
dowartościowuje.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem trollowego problemu jest ignorowanie.
Zwykła olewka wypowiedzi może zdziałać cuda o czym na pewno się kiedyś
przekonaliście.
 Ignorowany troll nie ma po co istnieć, ponieważ jedynym sensem jego życia
jest posiadanie przeciwników, z którymi można prowadzić niekończące się
kłótnie.
źródło
http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/1,96115,5662826,Trolle___internetowi_pieniacze.html

Data: 2009-09-19 22:49:35
Autor: Piotr
Dnia Sat, 19 Sep 2009 22:03:04 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Spadłem z czarnej listy, kamień z serca... :-)
Piotr

Data: 2009-09-19 22:57:55
Autor: Hans Kloss
III tydzień września - wspierali kupe
Nudny jesteś. Biłyk to jest tutejszy troll, zadomowiony i oswojony. Trzeba mu
czasem jakiś ochłap rzucić żeby z głodu nie zdechł.
J-23

Data: 2009-09-20 20:42:46
Autor: mkarwan
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h93nli$r63$1inews.gazeta.pl...
Nudny jesteś. Biłyk to jest tutejszy troll, zadomowiony i oswojony. Trzeba mu
czasem jakiś ochłap rzucić żeby z głodu nie zdechł.
J-23

Czyli, ze robisz to świadomie po to aby ten antypolski śmieć i spamer tu nadal się pojawiał.

Data: 2009-09-20 22:17:10
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 20:42:46 +0200, mkarwan napisał(a):

Czyli, ze robisz to świadomie po to aby ten antypolski śmieć i spamer tu nadal się pojawiał.

On sobie nie pójdzie, bo nie może...
Piotr

Data: 2009-09-19 22:58:15
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Czyli - prawie cała grupa.

Data: 2009-09-19 23:01:08
Autor: Piotr
III tydzień września - wspierali kupe
Dnia Sat, 19 Sep 2009 22:58:15 +0200, jadrys napisał(a):

Czyli - prawie cała grupa.

No, szemrane towarzystwo... Albo ubabrane gwnem, albo zagadane z
kupą... ;-)
Piotr

Data: 2009-09-20 01:40:26
Autor: MH
III tydzieńwrześnia - wspierali kupe
Ale masz gównianą robotę ...

MH

Data: 2009-09-20 20:43:28
Autor: mkarwan
III tydzieńwrześnia - wspierali kupe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3213.00000097.4ab56beanewsgate.onet.pl...
Ale masz gównianą robotę ...

Jeśli ty masz taką to nie musi oznaczać, ze inni też.
Ja nie.

Data: 2009-09-20 03:09:18
Autor: Andrzej Kokakolski
III tydzień września - wspierali kupe
Czy ma Pan jakis uklad z tym cynicznym debilem i prowokatorem i stara sie aby mu, bron Boze nie przeszkadzac?
Jesli ma Pan zyczenie nie odnosic sie do bezczelnych i glupich tekstow tego idioty to panska sprawa.  Ale jezeli ktos zechce wysmiac tego blazna (bo nikt raczej go nie popiera), to jego sprawa i Panu nic do tego. A takie publiczne oceny i sporzadzanie list uzytkownikow psp jest delikatnie mowiac niesmaczne.
I bardzo przypomina sporzadzanie takich list (pod katem rzekomego antysemityzmu) przez tego anty-Polaka kiedy ten dzialal jeszcze jako Inkowski.  Od niego wiec nauczyl sie Pan takich manier?

AK --

Data: 2009-09-20 20:46:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h946cu$2ri$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdumiewa mnie Pan.
Zwalczam antypolskiego tego śmiecia i spamera od dawna.
Pan zdaje się ma problemy ze zrozumieniem tego co Pan czyta.

Data: 2009-09-21 01:25:32
Autor: Andrzej Kokakolski
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Zwalczam antypolskiego tego śmiecia i spamera od dawna.
Pan zdaje się ma problemy ze zrozumieniem tego co Pan czyta.

Mam wiele problemow ale ze zrozumieniem czytanego tekstu raczej nie.
Nie kazdy musi zwalczac te gnide akurat w sposob jaki Pan proponuje/
probuje narzucic. Pozdrawiam

AK

Data: 2009-09-21 12:31:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h96kmc$1h7$1inews.gazeta.pl...
Mam wiele problemow ale ze zrozumieniem czytanego tekstu raczej nie.
Nie kazdy musi zwalczac te gnide akurat w sposob jaki Pan proponuje/
probuje narzucic.

Mnie może Pan nie wierzyć.
Niech Pan poszuka w Internecie o tym co jest skuteczne na tego rodzaju gnidy.
Najczęściej powtarza się "nie karmić trolla", "nie karmiony zdechnie".
Ma Pan jakąś inną propozycję?

Data: 2009-09-20 09:10:30
Autor: Andrzej Zbierzchowski
mkarwan pisze:
http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/1,96115,5662826,Trolle___internetowi_pieniacze.html

Ładny autorytet żeś sobie znalazł... :)
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-09-20 20:48:16
Autor: mkarwan

A ten może być? http://www.rp.pl/artykul/62956,185201.html

Data: 2009-09-20 10:04:06
Autor:
III tydzień wrzeœnia - wspierali kupe
On Sat, 19 Sep 2009 22:03:04 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

W trzecim tygodniu reagowali na listy kupy [...]

 alez ty robaczku masz problemy...  ciebie jakos nikt nie wspiera ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-20 10:08:36
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 10:04:06 +0200, <heŽsk> napisał(a):

alez ty robaczku masz problemy...  ciebie jakos nikt nie wspiera ;o)))

A co ty rozumiesz, jako "wspieranie"?
Ja czytam część tego co tu zamieszcza, to wspieram?
Piotr

Data: 2009-09-21 13:14:20
Autor: zbig

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h93e16$3aa$1nemesis.news.neostrada.pl...
W trzecim tygodniu reagowali na listy kupy

jak to się stało MrBond, ze zabrakło mnie na liscie?

III tydzień września - wspierali kupe