III tydzień września - wspierali kupe

Data: 2009-09-20 03:09:18
Autor: Andrzej Kokakolski
III tydzień września - wspierali kupe
Czy ma Pan jakis uklad z tym cynicznym debilem i prowokatorem i stara sie aby mu, bron Boze nie przeszkadzac?
Jesli ma Pan zyczenie nie odnosic sie do bezczelnych i glupich tekstow tego idioty to panska sprawa.  Ale jezeli ktos zechce wysmiac tego blazna (bo nikt raczej go nie popiera), to jego sprawa i Panu nic do tego. A takie publiczne oceny i sporzadzanie list uzytkownikow psp jest delikatnie mowiac niesmaczne.
I bardzo przypomina sporzadzanie takich list (pod katem rzekomego antysemityzmu) przez tego anty-Polaka kiedy ten dzialal jeszcze jako Inkowski.  Od niego wiec nauczyl sie Pan takich manier?

AK --

Data: 2009-09-20 20:46:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h946cu$2ri$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdumiewa mnie Pan.
Zwalczam antypolskiego tego śmiecia i spamera od dawna.
Pan zdaje się ma problemy ze zrozumieniem tego co Pan czyta.

Data: 2009-09-21 01:25:32
Autor: Andrzej Kokakolski
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Zwalczam antypolskiego tego śmiecia i spamera od dawna.
Pan zdaje się ma problemy ze zrozumieniem tego co Pan czyta.

Mam wiele problemow ale ze zrozumieniem czytanego tekstu raczej nie.
Nie kazdy musi zwalczac te gnide akurat w sposob jaki Pan proponuje/
probuje narzucic. Pozdrawiam

AK

Data: 2009-09-21 12:31:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h96kmc$1h7$1inews.gazeta.pl...
Mam wiele problemow ale ze zrozumieniem czytanego tekstu raczej nie.
Nie kazdy musi zwalczac te gnide akurat w sposob jaki Pan proponuje/
probuje narzucic.

Mnie może Pan nie wierzyć.
Niech Pan poszuka w Internecie o tym co jest skuteczne na tego rodzaju gnidy.
Najczęściej powtarza się "nie karmić trolla", "nie karmiony zdechnie".
Ma Pan jakąś inną propozycję?

III tydzień września - wspierali kupe