III wojna światowa

Data: 2015-02-15 16:53:05
Autor: u2
III wojna światowa
już wkrótce, przytaczalem na grupie czarnowidztwa niejakiego Czeslawa Klimuszki, teraz slowo staje sie cialem:-)

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/is-wypowiada-wojnę-włochom/ar-AA9rxGb

Państwo Islamskie wypowiedziało wojnę Italii. Włochy ewakuują swoich obywateli z Libii.

Islamscy fanatycy opanowali libijski port Sirte (450 km od Sycylii, 1250 km od Rzymu) i zagrozili Italii atakiem rakietowym. Najpierw premier Matteo Renzi, a potem włoski minister spraw zagranicznych Paolo Gentiloni ogłosili gotowość Włoch do interwencji wojskowej w Libii wobec bezpośredniego zagrożenia terrorystycznego. Naturalnie Włosi gotowi są interweniować w ramach międzynarodowej koalicji pod aupicjami ONZ. Włoskie media powołując się na anonimowe źródła mówią o planach wysłania do Libii 5 tys. żołnierzy.

Radio Al Bayan nadające z Mosulu i uważane za rzecznika Państwa Islamskiego nazwało Gentiloniego ministrem włoskiej krucjaty, a Italię swoim wrogiem „gotowym przyłączyć się do zwalczających islam Narodów Niewierzących" (tak islamiści mówią o ONZ). Zapowiedziało bliżej niesprecyzowane retorsje. Włoskie media zgodnie uznały te słowa za wypowiedzienie wojny. Włoski MSZ dwa tygodnie temu przestrzegał swoich obywateli przed podróżą do Libii, a od kilku dni namawia mieszkających tam rodaków do powrotu do kraju. Dziś rozpoczęła się akcja ewakuacji. Kilkudziesięciu obywateli Italii wsiadło na włoski statek handlowy w Trypolisie. Na miejscu pozostało blisko 170 Włochów, w tym personel ambasady, ostatniego czynnego w Trypolisie przedstawicielstwa państw zachodnich.

W interwencji w Libii Włosi mają swój egoistyczny interes. Sprowadzają z Libii, a też wydobywają gaz i ropę. Wojna domowa i chaos znacznie zredukowały libijskie dostawy. Opanowanie przez islamistów portu Sirte i położonych wokół terenów ograniczy te dostawy jeszcze bardziej. W komentarzach publicystów i niektórych polityków padają ostre słowa krytyki pod adresem Francji i Wielkiej Brytanii, które w 2011 r. nalotami i wsparciem wojskowym dla rebeliantów umożliwiły obalenie reżimu pułkownika Kadafiego. Już wtedy padły podejrzenia, że prawdziwym powodem interwencji była próba przejęcia ogromnego włoskiego biznesu w Libii, który powstał dzięki bilateralnym umowom i bliskim stosunkom między Kadafim a ówczesnym premierem Silvio Berlusconim. Obecnie za krwawą wojnę domową w Libii, rozpad państwa i nędzę mieszkańców Włosi obwiniają głupotę i egoizm ówczesnych rządów w Paryżu i Londynie.

Włoskie media, szczególnie prawicowe, wobec zagrożenia terrorystycznego ze strony Państwa Islamskiego i jego entuzjastów, domagają się od rządu bardzo zdecydowanych kroków: uszczelnienia granic, wydalenia z kraju agresywnych islamistów (tych na wolności i tych w więzieniach), szczegółowej kontroli tego, co dzieje się i mówi w meczetach i islamskich domach modlitwy, a też deportację do Trypolisu uchodźców, którzy masowo przybywają do Italii z Libii przez Morze Śródziemne.

Jak informują włoskie media, aż 10 procent dochodów libijskich islamistów pochodzi z przemytu ludzkiego towaru. W tej chwili włoskie jednostki ratują uchodźców z 12 łodzi, które wypłynęły z Libii i nadały sygnał SOS. Znajdują się o 100 mil od włoskiej wyspy Lampeduza. Włosi nie mają wątpliwości, że to forma wojny Państwa Islamskiego z Italią.

Z Rzymu Piotr Kowalczuk

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-16 12:31:16
Autor: kogutek444
III wojna ¶wiatowa
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 16:53:05 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
ju¿ wkrótce, przytaczalem na grupie czarnowidztwa niejakiego Czeslawa Klimuszki, teraz slowo staje sie cialem:-)

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/is-wypowiada-wojnê-w³ochom/ar-AA9rxGb

Pañstwo Islamskie wypowiedzia³o wojnê Italii. W³ochy ewakuuj± swoich obywateli z Libii.

Islamscy fanatycy opanowali libijski port Sirte (450 km od Sycylii, 1250 km od Rzymu) i zagrozili Italii atakiem rakietowym. Najpierw premier Matteo Renzi, a potem w³oski minister spraw zagranicznych Paolo Gentiloni og³osili gotowo¶æ W³och do interwencji wojskowej w Libii wobec bezpo¶redniego zagro¿enia terrorystycznego. Naturalnie W³osi gotowi s± interweniowaæ w ramach miêdzynarodowej koalicji pod aupicjami ONZ. W³oskie media powo³uj±c siê na anonimowe ¼ród³a mówi± o planach wys³ania do Libii 5 tys. ¿o³nierzy.

Radio Al Bayan nadaj±ce z Mosulu i uwa¿ane za rzecznika Pañstwa Islamskiego nazwa³o Gentiloniego ministrem w³oskiej krucjaty, a Italiê swoim wrogiem "gotowym przy³±czyæ siê do zwalczaj±cych islam Narodów Niewierz±cych" (tak islami¶ci mówi± o ONZ). Zapowiedzia³o bli¿ej niesprecyzowane retorsje. W³oskie media zgodnie uzna³y te s³owa za wypowiedzienie wojny. W³oski MSZ dwa tygodnie temu przestrzega³ swoich obywateli przed podró¿± do Libii, a od kilku dni namawia mieszkaj±cych tam rodaków do powrotu do kraju. Dzi¶ rozpoczê³a siê akcja ewakuacji. Kilkudziesiêciu obywateli Italii wsiad³o na w³oski statek handlowy w Trypolisie. Na miejscu pozosta³o blisko 170 W³ochów, w tym personel ambasady, ostatniego czynnego w Trypolisie przedstawicielstwa pañstw zachodnich.

W interwencji w Libii W³osi maj± swój egoistyczny interes. Sprowadzaj± z Libii, a te¿ wydobywaj± gaz i ropê. Wojna domowa i chaos znacznie zredukowa³y libijskie dostawy. Opanowanie przez islamistów portu Sirte i po³o¿onych wokó³ terenów ograniczy te dostawy jeszcze bardziej. W komentarzach publicystów i niektórych polityków padaj± ostre s³owa krytyki pod adresem Francji i Wielkiej Brytanii, które w 2011 r. nalotami i wsparciem wojskowym dla rebeliantów umo¿liwi³y obalenie re¿imu pu³kownika Kadafiego. Ju¿ wtedy pad³y podejrzenia, ¿e prawdziwym powodem interwencji by³a próba przejêcia ogromnego w³oskiego biznesu w Libii, który powsta³ dziêki bilateralnym umowom i bliskim stosunkom miêdzy Kadafim a ówczesnym premierem Silvio Berlusconim. Obecnie za krwaw± wojnê domow± w Libii, rozpad pañstwa i nêdzê mieszkañców W³osi obwiniaj± g³upotê i egoizm ówczesnych rz±dów w Pary¿u i Londynie.

W³oskie media, szczególnie prawicowe, wobec zagro¿enia terrorystycznego ze strony Pañstwa Islamskiego i jego entuzjastów, domagaj± siê od rz±du bardzo zdecydowanych kroków: uszczelnienia granic, wydalenia z kraju agresywnych islamistów (tych na wolno¶ci i tych w wiêzieniach), szczegó³owej kontroli tego, co dzieje siê i mówi w meczetach i islamskich domach modlitwy, a te¿ deportacjê do Trypolisu uchod¼ców, którzy masowo przybywaj± do Italii z Libii przez Morze ¦ródziemne..

Jak informuj± w³oskie media, a¿ 10 procent dochodów libijskich islamistów pochodzi z przemytu ludzkiego towaru. W tej chwili w³oskie jednostki ratuj± uchod¼ców z 12 ³odzi, które wyp³ynê³y z Libii i nada³y sygna³ SOS. Znajduj± siê o 100 mil od w³oskiej wyspy Lampeduza. W³osi nie maj± w±tpliwo¶ci, ¿e to forma wojny Pañstwa Islamskiego z Itali±.

Z Rzymu Piotr Kowalczuk

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Jaka wojna. Musieli by przyp³yn±æ ale nie maj± czym. Jak by jaki¶ wp³aw przep³yn±³ i rzuci³ na pla¿y granat to w przeci±gu dwóch tygodni nie by³o by Arabów w Europie. Rakiety na pierdy mog± mieæ. W ostateczno¶ci kilka kilkana¶cie ma³o gabarytowych g³owic A. Nie ¿eby zabijaæ a ¿eby strefê buforow± nie do przej¶cia zrobiæ.

Data: 2015-02-17 12:00:28
Autor: u2
III wojna ¶wiatowa
W dniu 2015-02-16 o 21:31, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

czytales czarnowidztwa Czeslawa Klimuszki ? no to tam jest opisane jak doplyna "niewierni", wojna zacznie sie kiedy wraze mocarstwa dojda do porozumienia co do rozbioru Ukrainy:-)

Data: 2015-02-17 03:55:58
Autor: kogutek444
III wojna ¶wiatowa
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 12:00:29 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',

A co, mocarstwa nie dosz³y co do Ukrainy. Ju¿ dawno dosz³y. Koce i stare konserwy mo¿na im wys³aæ. Zachód zdaje sobie sprawê ¿e jak podskoczy to Rosja mo¿e dozbroiæ islamistów. Albo siê dogadaj± i przerzuc±  trochê Arabów na Ukrainê.

Data: 2015-02-17 13:01:07
Autor: u2
III wojna ¶wiatowa
W dniu 2015-02-17 o 12:55, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

mrzonki, trzymaj sie faktow, nie fantazjuj

Data: 2015-02-17 05:50:53
Autor: kogutek444
III wojna ¶wiatowa
W dniu wtorek, 17 lutego 2015 13:01:55 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]

mrzonki, trzymaj sie faktow, nie fantazjuj

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',

temat jest fantazyjny bo o przepowiedniach.

Data: 2015-02-17 17:53:12
Autor: u2
III wojna ¶wiatowa
W dniu 2015-02-17 o 14:50, kogutek444@gmail.com pisze:
temat jest fantazyjny bo o przepowiedniach.

nie o przepowiedniach tylko o konkretnym czarnowidztwie, udokumentowanym.

Data: 2015-02-17 17:55:22
Autor: u2
III wojna ¶wiatowa

http://strefatajemnic.onet.pl/przepowiednie/on-przewidzial-trzecia-wojne-swiatowa/f8t9d

Data: 2015-02-16 18:01:27
Autor: ruski szpieg
III wojna światowa
Ja tam widzÄ™ same pozytywy III wojny.

Po pierwsze jak mnie wezmą do woja i zabiją to nie będę musiał nadupcać w robocie do 67 roku życia.
Po drugie na wojnie ginie się w miarę szybko a nie zdycha z głodu we własnym nieogrzewanym mieszkaniu na małej emeryturze.
Po trzecie kto by nie wygrał w tej wojnie to sytuacja geopolityczna naszego kraju będzie wyjaśniona na stulecia.
Po czwarte wszyscy najwięksi patrioci spierdolą z kraju i może już nie wrócą.

Data: 2015-02-17 11:57:46
Autor: koń Fritz i jego pan dr Schultz
III wojna światowa
W dniu 2015-02-16 o 18:01, ruski szpieg pisze:
Po pierwsze jak mnie wezmą do woja i zabiją to nie będę musiał nadupcać
w robocie do 67 roku życia.

Jak mają ciebie wziąć jak wyjechałeś do niemca, do angola albo gdzieś daleko na zachód, a tu jesteś tylko zameldowany?:)
Jeszcze będzie wymiana dowodów, nie wiem co z adresem w dowodzie.

Jak se wywołali konflikt, niech się napierdalają, nikt nie ma zamiaru bić się za żyda. Myślisz że coś ci skapnie z ukrainy? A takiego ch..ja, to jest tylko droga do inwestycji dla dużych, masz kasę na takie inwestycje? Nawet jak masz to i tak nie zostaniesz dopuszczony, bo kolejność dziobania jest już ustalona:)

Data: 2015-02-17 12:40:47
Autor: koń Fritz i jego pan dr Schultz
III wojna światowa
W dniu 2015-02-15 o 16:53, u2 pisze:
już wkrótce, przytaczalem na grupie czarnowidztwa niejakiego Czeslawa
Klimuszki, teraz slowo staje sie cialem:-)

Nie trza było się wpierdalać do Libii i poprawiać im ustroju.
Żyli sobie spokojnie, ropą handlowali, nie ku..wa zbombardować ich wodza bo dyktator, no to mają teraz lepiej.

Aj, zapomniałbym, przeca dla izraela najlepiej jest jak sąsiedzi się napierdalajom.

III wojna światowa