IIWS ?

Data: 2010-11-23 14:50:01
Autor: Tomek
IIWS ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:icgebs$c24$1news.onet.pl...
"Nasze " media z uporem maniaka wysluguja sie izraelskiemu wasalowi  , USA i za zadna cene nie napisza prawdy wtedy , kiedy trzeba napisac cos zlego o jankeskich poczynaniach .
W doniesieniach presowych pisza "nasi" komentatorzy  o agresji Korei pln usilujac wmowic nam , ze to banda nic nie pojmujacych polglowkow , ktora nie zdaje sobie sprawy ze swoich potencjalnych  mozliwosci militarnych i gospodarczych , ktore przeciez w porownaniu z Ameryka sa conajwyzej mizerne . Czy w tej sytuacji determinacja z jaka postepuja nie wydaje sie dziwna ? .
Nie pisze si u nas o prawdziwych  przyczynach tego incydentu ( mam nadzieje , ze tylko incydentu ) a tymi byly demonstracyjne , pod samym nosem Korei pln , manewry wojskowe Korei poludn.. Jesli zauwazymy , ze byly to juz kolejne inspirowane i nadzorowane przez jankesow manewry , to przestaniemy sie dziwic reakcji kraju , ktory czuje sie wobec taiej sytuiacji zagrozony . Mowiac inaczej , ktory zostal sprowokowany . Nikt nie wmowi mi , ze Ameryka nie prowadzi polityki dazacej do likwidacji polnocnokoreanskiego rezimu a jesli tak , to robi to wszystkimi dostepnymi jej srodkami . lacznie z wojna , ktora byc moze chce sprowokowac zwalajac za nia wine , jak zawsze na napadnietego .
Nie mam  sympatii do komunistyczxnej Korei ale jeszcze mnie mam jej dla Ameryki , ktora stala sie cerberem swiata .

cyc
Ale chyba te manewry odbywały się na terytorium Korei Płd.? Więc dlaczego za to mianoby napaść na ten kraj?
Przypomnę, że w obwodzie królewieckim umieszczono rakiety Iskander, a w ub.r. niedaleko naszych granic na Białorusi odbyły się manewry armii czerwonej i białoruskiej symulującej napaść (nie obronne). Czemu się nie bronimy?
Tomek

Data: 2010-11-23 15:08:52
Autor: Bogdan Idzikowski
IIWS ?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cebc9a0$0$21000$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo mamy nieodpowiednich przywódców. Gdyby w dalszym ci±gu Kaczyńscy byli przy władzy (jako prezydent i premier) mieliby¶my wojnę z Rosj± i Białorusi±. Zreszt± Rosjanie z Białorusinami baliby się organizować takie manewry. Kaczory wprowadzały ich w stan trwogi.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-23 16:13:48
Autor: cyc
IIWS ?

[...]

Czy jestes az tak ............powiedzmy milosiernie , niedoinforowany ?.
Rosyjskie poczynania byly wylacznie odpowiedzia na nasze prowokacje zwiazane z udostepnieniem naszego terytorium jankesom dla budowy na niej tzw. tarczy antyrakietowej !.
Czyli prowokacja byla po naszej stronie . Czy nie umiesz byc obiektywny ? .
Manewry i owszem odbyly sie po stronie Korei poludniowej ale tuz przy granicy z wyraznym podtekstem , ktorego nie zrozumie tylko duren , tymbardziej , ze patronowaly temu Stany Zjednoczone .

cyc

Data: 2010-11-24 09:01:16
Autor: Tomek
IIWS ?
[...]

Tarcza nie powstała, a rakiety są...
A poza tym jeśliby Rosjanie postawili tam swoją tarczę antyrakietową, to bym zrozumiał to jako odpowiedź. Ale ustawianie rakiet ofensywnych w odpowiedzi na posunięcia defensywne uważam za nadużycie.
Tomek

Data: 2010-11-24 09:43:29
Autor: Panslavista
IIWS ?

"Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote in message news:4cecc966$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niby dlaczego?  Pytano mnie kiedy¶ o broń neutronow±.
Zapytałem pytaj±cego: czy to jest broń j±drowa? Jest.
Moja odpowiedĽ - w każdym przypadku użycia broni neutronowej przeciw ZSRR (wtedy) trzeba to traktować jako użycie broni j±drowej. I tak się stało.
Ta broń zaniżała dramatycznie próg decyzyjny.
OdpowiedĽ potraktowania jej tak jak na to zasługiwała zahamowała rozwój groĽnej dla ¶wiata eskalacji.

Data: 2010-11-24 11:05:50
Autor: Tomek
IIWS ?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cecd035$0$22809$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Miłujący pokój ZSRR też zawsze tylko się bronił. Przed II wojną jako jedyny kraj miał dywizje desantowe, specjalne jednostki mostów pontonowych i ponad 20 tys. czołgów. Oni zawsze w defensywie...
Tomek

Data: 2010-11-24 11:21:26
Autor: Panslavista
IIWS ?
"Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote in message news:4cece69a$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

Miłujący pokój ZSRR też zawsze tylko się bronił. Przed II wojną jako jedyny kraj miał dywizje desantowe, specjalne jednostki mostów pontonowych i ponad 20 tys. czołgów. Oni zawsze w defensywie...

A była jaka¶ ofensywa?

"Chcesz mieć pokój - szykuj się do wojny".

Data: 2010-11-24 11:47:24
Autor: Bogdan Idzikowski
IIWS ?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cece69a$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wypisz, wymaluj - postępowanie PiS. Oni też s± w nieustannej obronie przed atakami ze wszystkich stron. Nawet broni± się przed samym sob±.