IKE

Data: 2009-11-29 14:08:25
Autor: Seba_Fan
IKE
musze troche grosza wplacic, przez rok lezalem i jakos sie nie kwapilem, a tu juz koniec roku idzie, co kupic?
-akcje
-obligacje
-rynek pieniezny

wiadomo nie wszystko w jedno, ale jesli akcje sa drogie to dla mnie nie warto, bo moge w przyszlym roku kupic,
jak stoja obligacje czy warto kupic teraz?

Data: 2009-11-29 14:42:52
Autor: Robert Wicik
IKE
Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hetro9$373$1news.onet.pl...
[...]

IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

Data: 2009-11-29 15:58:40
Autor: Valdi
IKE
"Robert Wicik" news:hettou$958$1news.onet.pl

IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

Również polecam! :)

Data: 2009-11-29 16:05:07
Autor: Seba_Fan
IKE

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hettou$958$1news.onet.pl...

IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

to gdzie kupic raczej nie wchodzi w gre, mam przez mbank czyli skarbiec, ale ja sie nie pytam gdzie, ale co uzasadnienie.

Data: 2009-11-29 17:02:48
Autor: Robert Wicik
IKE
Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w wiadomości news:heu2j3$mqb$1news.onet.pl...
IKE Obligacje skarbu państwa w PKO BP.

to gdzie kupic raczej nie wchodzi w gre, mam przez mbank czyli skarbiec, ale ja sie nie pytam gdzie, ale co uzasadnienie.

Tego nie kupisz przez mbank, tylko w PKO.
10-letnie obligacje na bardzo przyzwoity %.
chyba, że chcesz poryzykować, to wtedy inne fundusze.

Data: 2009-11-30 00:28:40
Autor: Seba_Fan
IKE

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:heu5va$19e$1news.onet.pl...
[...]

pisze ze na IKE, wiec przez fundusz musze na emeryture

Data: 2009-11-30 09:22:24
Autor: Robert Wicik
IKE
Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w wiadomości news:hev038$kv7$1news.onet.pl...

pisze ze na IKE, wiec przez fundusz musze na emeryture

Są różne IKE, nie tylko fundusze.
Są też IKE lokaty, IKE obligacje, IKE rachunki maklerskie.

Data: 2009-11-30 19:40:18
Autor: Seba_Fan
IKE

Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hevvai$ngo$1news.onet.pl...
[...]

tak masz racje, jak wyzej napisalem IKE fundusze wiec w nim mam fundusz akcji, obligacji, rynek pieniezny

Data: 2009-11-30 20:16:58
Autor: Robert Wicik
IKE
Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w wiadomości news:hf13ii$3n8$1news.onet.pl...
tak masz racje, jak wyzej napisalem IKE fundusze wiec w nim mam fundusz akcji, obligacji, rynek pieniezny

nie ma sensu w fundusze, bo karmisz pośredników
na funduszach obligacji, czy pieniężnych kiepski zarobek - gorzej można wyjść niż na lokacie, czy obligacjach bezpośrednio
ja miałem i IKE fundusze, i IKE lokata, a teraz przeniosłem się do IKE Obligacje SP - pewny i z góry określony % powyżej inflacji :)

Data: 2009-11-29 18:26:44
Autor: Dombrek
IKE
Jak nie wiesz co, to znaczy, że powiniene¶ kupić obligacje.
Dombrek

Data: 2009-11-29 22:46:45
Autor: Valdi
IKE
"Dombrek" news:heuasl$g07$1news.onet.pl

Jak nie wiesz co, to znaczy, że powiniene¶ kupić obligacje.
Dombrek

Uprasza się kolegę/koleżankę o pseudonimie Dombrek o poprawne cytowanie! :)

Data: 2009-11-30 00:30:19
Autor: Seba_Fan
IKE

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:heuasl$g07$1news.onet.pl...
Jak nie wiesz co, to znaczy, że powiniene¶ kupić obligacje.
Dombrek
wole kupic obligacje w dolku nie na gorce, chodzi mi o emeryture (IKE) nie indywidulne okienko

ostateczna decyzje i tak podejme jak zawsze sam, ale chetnie wyslucham co inni maja do powiedzenia.

Data: 2009-12-15 19:17:50
Autor: Seba_Fan
IKE
wyszlo na to ze jak zwykle wybralem i kupilem co ja chcialem i tak jest najlepiej

IKE