IKE ?

Data: 2012-04-04 17:53:22
Autor: Waldek
IKE ?
Mam takie pytanie - moze i glupie, bo nie czytalem zadnych warunkow zwiazanych, a wiec :
- czy osoba ktora juz skonczyla 60-tke moze w to wejsc (lokata?)
a jesli tak, to co z belko-vincentem ?

Pytam czysto hipotetycznie, gdyz ktos moja tesciowa dzis agitowal do IB na 8% :D

Data: 2012-04-04 18:29:12
Autor: Bogdan B.
IKE ?
W dniu 2012-04-04 17:53, Waldek pisze:
Mam takie pytanie - moze i glupie, bo nie czytalem zadnych warunkow
zwiazanych, a wiec :
- czy osoba ktora juz skonczyla 60-tke moze w to wejsc (lokata?)
a jesli tak, to co z belko-vincentem ?

IMHO to IKE może mieć każdy kto nie dokonał wypłaty (nie chodzi o
wypłatę transferową, ale o zakończenie oszczędzania w IKE w ogóle).
Co z podatkiem? To samo co w każdym innym IKE. Brak (pod określonymi
warunkami).

Data: 2012-04-05 02:14:35
Autor: Lisciasty
IKE ?
On 4 Kwi, 18:29, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:
IMHO to IKE może mieć każdy kto nie dokonał wypłaty (nie chodzi o
wypłatę transferow±, ale o zakończenie oszczędzania w IKE w ogóle).

Niby dlaczego? Masz IKE, za jaki¶ czas stwierdzasz że jednak lipa i
wyci±gasz cał± kasę płac±c belkę. W niczym to nie przeszkadza aby
sobie znowu założyć nowe konto.

Pzdr.
L.

Data: 2012-04-05 17:24:33
Autor: Bogdan B.
IKE ?
W dniu 2012-04-05 11:14, Lisciasty pisze:
On 4 Kwi, 18:29, "Bogdan B."<goodb...@rocketmail.pl>  wrote:
IMHO to IKE może mieć każdy kto nie dokonał wypłaty (nie chodzi o
wypłatę transferową, ale o zakończenie oszczędzania w IKE w ogóle).

Niby dlaczego? Masz IKE, za jakiĹ› czas stwierdzasz ĹĽe jednak lipa i
wyciągasz całą kasę płacąc belkę. W niczym to nie przeszkadza aby
sobie znowu założyć nowe konto.

Dlatego, że to o czym piszesz to nie jest wypłata.
To jest zwrot.
Do poczytania ustawa o IKE.

Data: 2012-04-04 20:06:29
Autor: Rafał
IKE ?
W dniu 2012-04-04 17:53, Waldek pisze:
- czy osoba ktora juz skonczyla 60-tke moze w to wejsc (lokata?)
a jesli tak, to co z belko-vincentem ?

Górnej granicy wiekowej w ustawie nie znalazłem, natomiast wypłata bez belki jest możliwa po 5 latach :)

--
Raf

Data: 2012-04-04 20:39:24
Autor: Waldek
IKE ?

Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:4f7c8d9b$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ta odpowiedz mnie satysfakcjonuje,
- gdyz nie bardzo wiedzialem jak kontrargumentowac ;)

Dzieki

Data: 2012-04-06 21:39:17
Autor: RobertS
IKE ?

Górnej granicy wiekowej w ustawie nie znalazłem, natomiast wypłata bez
belki jest możliwa po 5 latach :)

1. IKE można założyć jeszcze raz, ale pod warunkiem, że konta nie zamknęło się po 55 r. ż.
2. wypłata bez belki jest możliwa po dokonaniu wpłat w dowolnych 5 latach

RobertS

Data: 2012-04-05 02:16:49
Autor: Lisciasty
IKE ?
On 4 Kwi, 17:53, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
Pytam czysto hipotetycznie,
gdyz ktos moja tesciowa dzis agitowal do IB na 8% :D

Uczul szanown± te¶ciow± na ewentualne haracze, żeby się nie okazało że
proponuj± fundusz akcyjny gdzie haracz za prowadzenie jest 3,5% i w
dodatku można jeszcze stracić a nie zyskać te 8% ;)

Pzdr.
L.

Data: 2012-04-05 15:21:13
Autor: Waldek
IKE ?

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:33d35aad-54ac-4fad-86b4-b3761534b4ccl3g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Ona nauczona przykrym doswiadczeniem przychodzi sie zapytac ;)
tylko nie mialem odpowiednich argumentow  na
- ale pani mi mowila ...
- ale pani by nie klamala przeciez  itd. itp
Nie ma sie co dziwic - najbardziej banki skubia wlasnie tych starszych
mniej zaradnych a na dodatek "ufnych" ludzi :]

IKE ?