IKE - rachunek maklerski

Data: 2010-10-25 10:18:53
Autor: besides
IKE - rachunek maklerski
Zamierzam przeniesc swoje funduszowe IKE na  takie, ktore umozliwi
bezposrednie inwestowanie w akcje. Znalazlem 4 oferty, BOS, PKO BP, BZ
WBK, DNB Nord. Z przeanalizowania TOiP wynika, ze nalezy rozwazac PKO
BP i BOS. MIal ktos koze doswiadczenia z nimi i moglby zarekomendowac
ktores?
BTW, chcialbym przenies na IKE posiadane juz papiery. Mozna to zrobic
bez ich sprzedazy i ponownego zakupu?

ODRADZAM zdecydowanie BZWBK. Z uwagi na opłatę. Płaci się podwójnie za konto podstawowe i za konto IKE, czyli 2x55zł. De facto oba konta są spięte w systemie i po zalogowaniu wybierasz na którym operujesz, bo mają inne numery.
Jakiś czas temu opłata za IKE była 50% podstawowej i to ewentualnie było do zaakceptowania. Dziś lepiej poszukać konta IKE darmowego. Chyba BOS, Alior i mBank, ale sprawdz.
Pozdrawiam.
Daj znać co wybrałeś.
Podobno przeniesienie papierów z IKE na IKE bez żadnych prowizji (aż trudno uwierzyć), ale z normalnego rachunku na IKE na pewno z prowizją, chyba że ktoś pójdzie Ci na rękę.

Data: 2010-10-25 01:31:16
Autor: Mindek
IKE - rachunek maklerski
dwa miesiące  temu przerabiałem transfer rach IKE z di bre do DM BOŚ.
a to dlatego. Podstawowy rach maklerski mam w DM Bosiu więc w końcu
kiedy uruchomili rach IKE to do nich przeszedłem z całością.

Papiery na nowym rachunku znalazły się jeszcze tego samego dnia, na
gotówkę trzeba było poczekać 2 tygodnie bo nowy musi dostać pełny
wykaz wpłat w tym roku aby pilnować limitu. Rach IKE przyjemnie
sprzężony z maklerskim i do tego prowizje obowiązują jak na
maklerskim !!

Ale jak przejść z IKE funduszowego na maklerski to nie mam pojęcia,
jeżeli nikt na forum tego nie wyjaśni to trzeba się zwrócić do
obsługującego nowy rach IKE.

IKE - rachunek maklerski