IKONA PSP

Data: 2011-07-16 22:53:01
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
IKONA PSP
Mozna bylo sie z Nim nie zgadzac.

Mozna bylo z Niego kpic

Mozna bylo Go szanowac

Mozna bylo Go opluwac

Mozna bylo Go podziwiac

Mozna bylo Go nienawidziec

Mozna bylo Go kochac

Mozna bylo... Budzil skrajne emocje.

Jednego jednak nie mozna Mu odmowic.

Stabilnosci w pogladach. Dziwnych, nierzadko
szalonych, niezrozumialych... Ale trwal przy nich.

Nie mozna Mu odmowic jednego: PANSLAVISTA
BYL IKONA PSP CZY NAM SIE TO PODOBA CZY NIE.

I taka ikona pozostanie... Zrobilo sie pusto bez Panslavisty...

Data: 2011-07-16 23:04:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
IKONA PSP

"Ireneusz 'Neko' Miler"  schrieb im Newsbeitrag news:ivstnm$odm$1news.onet.pl...

[...]

===================
Nazywal cie ,nekuska', co i tak jest niwiele wziawszy
pod uwage, ze w ciagu bez mala dzisieciu lat wrabiales
Panslaviste we wspolprace z SB, a teraz chcesz uchodzic
za pierwszego zalobnika.  Na plus moge ci jedynie
zaliczyc to, ze zwracales sie czesto do niego per pan.

AR

Data: 2011-07-16 23:17:07
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
IKONA PSP
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

[...]

Nie chce byc pierwszym zalobnikiem. Po prostu oddaje
cesarzowi co cesarskie.

Data: 2011-07-16 14:32:48
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
IKONA PSP
On 16 Lip, 23:17, "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> napisal

> [...]
> zaliczyc to, ze zwracales sie czesto do niego per pan.

Nie chce byc pierwszym zalobnikiem. Po prostu oddaje

   Ciekawe, ze dopiero twraz, gdy Panslavista juz nie zyje.
   Miales podobno dowody jego wspolpracy z SB.  Nadal
   twierdzisz, ze jestes w posiadaniu kwitow na niego?

   AR

Data: 2011-07-17 00:03:00
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
IKONA PSP
Uzytkownik <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w

   Ciekawe, ze dopiero twraz, gdy Panslavista juz nie zyje.
   Miales podobno dowody jego wspolpracy z SB.  Nadal
   twierdzisz, ze jestes w posiadaniu kwitow na niego?

-- -

Nie

Data: 2011-07-17 00:03:53
Autor: pluton
IKONA PSP
Stabilnosci w pogladach. Dziwnych, nierzadko
szalonych, niezrozumialych... Ale trwal przy nich.

Krowa tez nie zmienia pogladow.

Nullification

Data: 2011-07-16 15:24:38
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
IKONA PSP
On 17 Lip, 00:03, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Stabilnosci w pogladach. Dziwnych, nierzadko
> szalonych, niezrozumialych... Ale trwal przy nich.

Krowa tez nie zmienia pogladow.

Nullification

   Swinia zas zawsze.

   AR

Data: 2011-07-17 00:37:15
Autor: matusm
IKONA PSP

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivt25r$qps$1inews.gazeta.pl...
Stabilnosci w pogladach. Dziwnych, nierzadko
szalonych, niezrozumialych... Ale trwal przy nich.

Krowa tez nie zmienia pogladow.bo,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-17 00:26:15
Autor: HaMMeR
IKONA PSP
On 16 Lip, 22:53, "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:
[...]

Nie zgadzalem sie  z jego pansalawistyczna wizja Polski, ale byl
jednym z niewielu grupowiczow, ktory nigdy nie doznal jakiegokolwiek
'slownego dyskomfortu'
z mojej strony. Szanowalem go, za jego WLASNE, wyraziste i ugruntowane
poglady.
HaMMeR

Data: 2011-07-17 01:03:08
Autor: u2
IKONA PSP
W dniu 2011-07-16 22:53, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
I taka ikona pozostanie... Zrobilo sie pusto bez Panslavisty...

Łączę się qrwa w bulu i nadzeiji.

IKONA PSP