IKZE po nowemu - warto?

Data: 2014-06-16 10:34:36
Autor: Lisciasty
IKZE po nowemu - warto?
Czytam sobie nowe zasady, można obniżyć podstawę
opodatkowania o max 4500 rocznie, nie ma belkowego
przy wypłacie na emeryturze, ale zastanawia mnie
jakiś podatek 10%. Nie wiem czy dobrze rozumiem,
że przy wypłacie swojej własnej kasy którą się
ciułało tyle lat, trzeba odpalić 10% fiskusowi?
Trochę to mi śmierdzi, bo to jednak jest spora
kwota. Ktoś to ogarnia może jakoś bardziej
i jest w stanie powiedzieć, czy warto się
w to pakować?

L.

Data: 2014-06-16 19:42:30
Autor: Kamil Jońca
IKZE po nowemu - warto?
Lisciasty <lisciasty@post.pl> writes:

[...]

Ale wcześniej nie musisz płacić (co najmniej) 18% (od kapitału) KJ

IKZE po nowemu - warto?