IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

Data: 2010-07-08 09:03:35
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
Portal Niezależna.pl dotarł do nieznanych dotąd akt śledztwa ws. katastrofy smoleńskiej. Na stronie 388 znajduje się notatka mówiąca o możliwości rozpylenia środka chemicznego przez rosyjskiego Iła-76, który znalazł się w Smoleńsku niedługo przed Tu-154. Środek ten miał spowodować wystąpienie sztucznej mgły.

http://niezalezna.pl/article/show/id/36330

O możliwości wytworzenia sztucznej mgły przez Iła-76 opowiedział, według notatki, Janusz Furgał - specjalista z Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Jego hipotezę można by potwierdzić poprzez analizę chemiczną wraku samolotu oraz grudek ziemi z miejsca katastrofy.

Przypomnijmy, że sztucznie wytworzona mgła ułatwiłaby przeprowadzenie zamachu poprzez zakłócenie nawigacji samolotu i zniszczenie maszyny w wyniku eksplozji bomby paliwowo-powietrznej. Tego typu ładunki można zdetonować poza samolotem - działający gwałtownie silny wybuch powoduje uderzenie maszyny o ziemię. Ta teoria tłumaczyłaby, dlaczego samolot TU 154 znalazł się tak nisko nad ziemią i dlaczego był tak bardzo zniszczony. Rosjanie wykorzystywali takie ładunki w Afganistanie i Czeczenii...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I po co jakieś komisje, prokuratury, śledztwa?
Macie czarno na białym!!!!!!!!!!!!
Polityk (Kaczyński), mający za pół roku odejść w niebyt polityczny, stanowił śmiertelne zagrożenie dla Rosji. I Putin w ten sposób się go pozbył.

Nie ma to jak dom wariatów.

Data: 2010-07-08 12:01:08
Autor: jadrys
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
[...]

Żaden dom wariatów, tylko nie do końca wyjaśniona katastrofa w której zginęła elita polskiej polityki... nad terytorium wrogiego nam państwa.

Data: 2010-07-08 12:08:31
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i147qq$vip$1news.onet.pl...
Żaden dom wariatów, tylko nie do końca wyjaśniona katastrofa w której
zginęła elita polskiej polityki... nad terytorium wrogiego nam państwa.

Wrogiego?
To prowadzimy jakąś wojnę, o której tylko Ty wiesz?
Może podzielisz się tą wiedzą?

Data: 2010-07-08 12:18:52
Autor: jadrys
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

[...]

Cały czas - wojna psychologiczna, wojna wywiadów itd. Niestety, za kadencji L. Kaczyńskiego ta wojna znacznie się zaostrzyła.

Data: 2010-07-08 12:27:31
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i148mn$2ba$1news.onet.pl...
[...]

Kto z kim? My z nimi, czy oni z nami? Czy obopólnie?
I tylko z Rosją wojujemy?
Z innymi krajami nie?

Data: 2010-07-08 11:07:46
Autor: apr...
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

Kto z kim? My z nimi, czy oni z nami? Czy obopólnie?

"boguś" czy ty jesteś idiotą czy z hasbary ?
wiesz, że rosja oddała nam już Wszystkie Dowody z Katastrofy ?
mówisz o swojej niezależności jak balcerowicz, powiedz mi chłopcze jest on dla ciebie Ałtorytetem czy nie ?
a vaida i bydłoszewski również grają w twojej tonacji ?

Data: 2010-07-08 13:57:50
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

Z kim jeszcze wojujemy, kutasie?

Data: 2010-07-08 13:00:14
Autor:
[...]

z wami POłamańce, 3/4 narodu, POniał ?!

Data: 2010-07-08 15:08:32
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
Z kim jeszcze wojujemy, kutasie?

z wami POłamańce, 3/4 narodu, POniał ?!

A co mnie PO obchodzi?

Data: 2010-07-08 13:02:18
Autor: apr...
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i14bi2$e38$1inews.gazeta.pl...

Z kim jeszcze wojujemy, kutasie?
przytocz jakiegoś Ałoryteta, że już z nikim nie wojujemy, farfoclu paprykarski.

Data: 2010-07-08 15:07:40
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i14i8q$8eg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie weksluj, kmiocie, to ja pytam.

Data: 2010-07-08 18:26:28
Autor: jadrys
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

[...]

No mówimy o Rosji, oni nas szpiegują, my ich (jesteśmy jednak już do tego stopnia pozbawieni tożsamości państwowej że robimy to tylko na zlecenie naszych "przyjaciół" z za oceanu). My im stawiamy warunki nie do przyjęcia w kwestii budowy nowego gazociągu majacego przebiegać przez nasz kraj, - oni wprowadzają zakaz eksportu naszych artykułów rolnych itditp.

Nie tylko z Rosją, walczymy również z Białorusią i wszystkimi krajami tzw. demokracji ludowej.. oczywiście to wszystko nie są nasze pomysły tylko polecenia naszych "przyjaciół".

Data: 2010-07-08 18:39:39
Autor: Bogdan Idzikowski
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i14u8g$14s$2news.onet.pl...
[...]

I te wszystkie państwa, które wymieniłeś (i które nie wymieniłeś, bo o nich nie wiedziałeś) są wrogie?
Że Afganistan jest nam wrogi, to rozumiem, bo z tym krajem prowadzimy wojnę i zabijamy Afgańczyków, a oni nas. Że Irak był nam wrogi, bo ten kraj okupowaliśmy zabijając Irakijczyków, a oni zabijali nas. Nie wiem, czy jest jeszcze wrogi, bo już z nim nie wojujemy.

A że Rosja jest krajem wrogim? Chyba tylko dlatego, że jest Rosją, a ty jesteś rusofobem.

Data: 2010-07-08 15:18:12
Autor: Panslavista
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i148mn$2ba$1news.onet.pl...

[...]

Tę wojnę rozpętali Chazarzy permanentnie okupujący stanowisko ministra w MSZ.

Data: 2010-07-08 18:26:02
Autor: jadrys
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
  W dniu 2010-07-08 15:18, Panslavista pisze:
[...]

Myślisz że my możemy sobie pozwolić na jakiś krok w polityce zagranicznej który nie jest zlecony przez USA?

Data: 2010-07-08 19:03:50
Autor: u2
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
W dniu 2010-07-08 12:01, jadrys pisze:
Żaden dom wariatów, tylko nie do końca wyjaśniona katastrofa w której
zginęła elita polskiej polityki... nad terytorium wrogiego nam państwa.

Już nie, Komorowski i Tusk to przyjaciele Putina.

Data: 2010-07-08 19:35:52
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
Jak sie tam jaki gruby posel spierdzial po grochowce to kto wie czy to samolotu nie obrocilo i mgly narobilo.
A tam same grubasy bo oni pijiom wódem i jedzom tluste kielbasy, od tego oni som od tego som oni.
Krzysio

Data: 2010-07-08 13:38:04
Autor: ab.666
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

O możliwości wytworzenia sztucznej mgły przez Iła-76 opowiedział

Opowiedział też, że ten Ił, postawił przy okazji balony zaporowe, miny
latające i samopały przeciwlotnicze, a wszystko poświęcił pop-heretyk od
Matki Boskiej Kazańskiej.... Nasi nie mieli szans....

ab.

Data: 2010-07-08 16:35:08
Autor: 'heÂŽsk'
IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ
On Thu, 8 Jul 2010 09:03:35 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 skoro byla mgla, nawet sztuczna KTO KAZAL im ladowac ?
 general BYL w kabinie do konca, KTO mu KAZAL TAM BYC ?

--

 HeSk

IŁ-76 MÓGŁ WYTWORZYĆ MGŁĘ