ILE RAZY!!!

Data: 2010-06-10 13:27:45
Autor: no kto
ILE RAZY!!!
Spadłem z księżyca i się dziwię. [tryb staccato, będzie się działo..]

Jakim cudem Polski rząd jeździ do Niemiec usprawiedliwia swoje
działania i prosi o pieniądze?

Jakim cudem Niemiec dziś rządzi polską gospodarką? Do was pytanie
mendy proeuropejskie i pasibrzuchy , zdrajcy!

Jakim cudem nie ma polskiej gospodarki?

Są za to jakieś kolejki do mitycznej refundacji euro, w której stoją
chyba jacyś ślepcy i głupcy? Las wyciągniętych pazurów po euro na
zgliszczach gospodarki! Psychiki pokrzyione "łatwym pieniądzem"
europejskim i podupadający przemysł stojący tylko moją krzykaczką i
siłą woli.

A kurwiszony jedne, a mam dosyć tego balastu!!!

I zaczynam sprzątanie!!!

Co tam wybierzecie jedno, kto tam kogo udaje drugie. JA ZACZYNAM
SPRZĄTANIE NIEPRZYDATNYCH MI, MNIE, MOIM REALIZACJOM, MOICH CELÓW
MÓWIĘ ŻYJ W BIEDZIE!!! - BO JA LUBIE ROZWÓJ!!!

ALE NAJBARDZIEJ LUBIE ROZWÓJ U SIEBIE, A NIE KURWA GDZIEŚ TAM W
STARUCHOWIE  EUROPEJSKIM!

Na początek Brytolom zwracamy Brytyjską deszczową pogodę. A co?
A ile wam łachy będę za darmo przyświecał. W Polsce bieda, łaski nie
trzeba! Moi Polacy przynieśli wam słoneczko, ale to już ostatki. To
było na szczeblu europejskim. A takie przypomnienie, że kurwa ze mną
się nie zadziera!

A tutaj? Ktokolwiek wygra te wybory mogę wam jedno obiecać, że będę tu
podgrzewał atmosferę tak, że dzisiejsze pasibrzuchy urzędnicze
darmozjady bez krzty etyki i patriotyzmu przy korytach będą musiały
się wynieść albo uwijać jak w rosole, albo ich ludzie będą wozić na
taczkach i samosądzić! Ta republika urzędniczo-kumterska dobiegła
właśnie do swojego końca!! Ta niemoc właśnie się skończyła, z polskim
dziadami albo bez.

Chcę tu widzieć inwestycje. Chcę tu widzieć przede wszystkim
inwestycje w obronę cywilną i militarną! Chcę tu widzieć naukę, chcę
się widzieć technologie kosmiczne, a nie snopowiązałki!!! Chcę się tu
czuć dobrze, a jestem wynalazcą, kto mi to tego nie zapewnia ten
wylatuje, wypierdala, wychrzania metodą torpedy, znika z mojego
świata.

To trzeci raz i ostatni.  Od tej pory projekt Europa gówno mnie
interesuje!. Jeśli Europa coś chce ode mnie to ja chcę najpierw
naszych młodych spowrotem, chcę kasy i OBIECANYCH inwestycji. Wtedy
może łaskawie włączę was próchno do mojej gry. A PÓKI CO ZRUSZĘ NIEBO
I PIEKŁO, WCIĄGNĘ SPOD ZIEMI RZECZY, KTÓRE WAM SIĘ NIE ŚNIŁY, ABYŚCIE
ZAPŁACILI SWOJE OBIETNICE! DANE MNIE A NIE JAKIEŚ SKORUPIE, CZY WASZYM
NIEWOLNIKOM!!!!

W innym razie żegnam ozięble, będę patrzyć jak się będziecie wyrzynać
nawzajem "wielkie loże", "przeogromne imperia", miasta botów, składy
trucheł i skorup - żyjące z paru śniących dzieciaków, które utrzymacie
zdala ode mnie może przez chwilę.

Traktujcie to jako ostatnią szansę. Pamiętam te teksty z poprzednich
powtórek. Pamiętam przeprogramowania, któremu mnie poddaliście.
Pamiętam zemstę, kiedy was niszczyłem za te poniżenie, w oderwanym
niszczycielu. Pamiętam wasze zdrady które doprowadzały do zniszczenia
tych światów przez moich wrogów.

I mogę wam powiedzieć jedno: TO POWTÓRKA JEST OSTATNIA!

Nie będzie więcej powtórek z wami w roli głównej. Nie będzie więcej
was.

Nie będę więcej chronił cywilizacji, które przerodziła się w parodię,
służył skorupom, dawał się oszukiwać dalej temu teatrzykowi bogów. Nie
będę dłużej bezczynnym źródłem, podczas gdy nie zapewniacie mi
warunków rozwoju.

Ale może nie potraficie tego bo jesteście, DEBILAMI?

W taki razie ułatwiam i podpowiadam, debile! Zacznijcie od inwestycji
w Polskę, bo tu żyję. Zobaczcie jak świat rozkwita od mojego
zadowolenia. Waszym jedynym celem egzystencji od dzisiaj niech będzie,
debile i pasożyty, efektywne wykorzystanie mojego potencjału. Tylko
będąc szczęśliwy na mój sposób, nie wasz kurwiszony - będę szczęśliwy!
Nie wymodelowany, nie święty, nie diabelski, nie Jezusa z marzeń
waszych kobiet, nie kurwa wymuszony starym bogiem ALE tylko mój
własny. Czy to kurwa do was debile dociera jakoś? Moje szczęście wasz
dobrobyt. Moje poniżenie, wasze katastrofy. Mój strach, wasze
kurczenie. Moja odwaga, wasze nowe światy. Czego kurwa te jebane
maszyny tych pokręconych egoistycznych bogów, palących w swoich
kotłach moją siłą prze tyle powtórek takiej prostej kurwa zależności
nie mogą znaleźć?

Chcę tu w Polsce inwestycji kosmicznych!!! KURWA ZARAZ!!!

Data: 2010-06-11 00:44:40
Autor: awe
ILE RAZY!!!
dobre:-)