ILU KRÓLI TYLE WIĘCEJ DNI PRACY W 2011 ROKU

Data: 2011-01-06 19:00:51
Autor: cytryna
ILU KRÓLI TYLE WIĘCEJ DNI PRACY W 2011 ROKU
Lemingi zachwycone kadzidłem nowego kardynała powypisywały na drzwiach T+K+S (Tusk+Komorowski+Schetyna). Tymczasem jak to w zwyczaju nierzadu ryżego i jego
pachołów od głosowania bywa zostali wydymani na dodatkowe trzy dni pracy w 2011 roku. Dzięki zmianom zasad wymiaru czasu pracu (Art.1 i 2 ustawy z 24 września 2010r.o zmianie ustawy - Kodeks Pracy i niektórych innych ustaw - DzU. nr 224, poz.1459) - firma nie musi oddawać podwładnym wolnego w innym terminie jeśli święto wypadnie w dzień wolny od pracy z tytułu pięciodniowego tygodnia pracy.
W ten sposób pracodawca z błogosławieństwem zachwyconego kardynała Nycza zyska w tym roku cztery dni pracy, a straci tylko jeden (Trzech Króli). W ogólnym rozrachunku pracownicy będą więc pracować o trzy dni dłużej.
Spieszmy zatem kolędować przy urnach wyborczych na czele z naszymi mądrymi pasterzami.

Data: 2011-01-06 19:29:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2de1.00000487.4d260353newsgate.onet.pl...
[...]

No to ludzie więcej zarobią.

Data: 2011-01-06 19:45:51
Autor: cytryna
> [...]

> rozrachunku pracownicy będą więc pracować o trzy dni dłużej.

> Spieszmy zatem kolędować przy urnach wyborczych na czele z naszymi mądrymi

No to ludzie więcej zarobią.

--

J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" - my a także miliony
Polaków, którzy stracili Prezydenta w podejrzanych okolicznościach.

***************

Więcej zarobią ci którym zamrożono pensje w 2011 roku. Rząd się sam wyżywi - wiedzą jak zaglądać do kieszeni obywateli - oprychy z podwórka.

Data: 2011-01-06 20:45:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2de1.0000048e.4d260ddfnewsgate.onet.pl...
Więcej zarobią ci którym zamrożono pensje w 2011 roku. Rząd się sam wyżywi -
wiedzą jak zaglądać do kieszeni obywateli - oprychy z podwórka.

Przecież mamy deficyt czy cuś, kwaśnico!

Data: 2011-01-07 08:30:09
Autor: sofu
[...]

I to jest własnie jeden z cudów uznany nawet przez przenajświętrzy Kościół Rzymsko-Katolicki.

sofu

Data: 2011-01-07 17:28:51
Autor: Kaczysta
[...]

Co by nie mówić - pomysł z oddawaniem wolnego dnia za święto przypadające na wplną sobotę czy niedzielę to idiotyzm nad idiotyzmami.
AZ

ILU KRÓLI TYLE WIĘCEJ DNI PRACY W 2011 ROKU