IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną

Data: 2012-07-16 20:35:51
Autor: dK
IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną

Na stronie IMGW nie znalazłem regulaminu, który by określał takie
sytuacje (w ogóle nie znalazłem regulaminu odnośnie płatności i
reklamacji).

Gdyby nie było regulaminu, to złamaliby ustawę o usługach świadczonych drogą elektroniczną.
Taki regulamin to ustawowy obowiązek.

dK

IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną