IMPEACHMENT !

Data: 2010-04-25 17:34:22
Autor: Jacek Biały
IMPEACHMENT !
Drodzy Państwo!

Jestem coraz bardziej przekonany o tym, że działacze PO i SLD życzą Jarosławowi Kaczyńskiemu wygrania prezydenckich wyborów. Proszę się przyjrzeć ich komentarzom w rzeczonej sprawie. Nie potrafią ukryć ożywienia i błysków w oczach, gdy przesądzają o tym, kogo PiS wystawi. Wszak 'wiedzą' lepiej od PiS-u, kto się tam ostał po katastrofie. Jak dobrzy kumowie sugerują, że Prawo i Sprawiedliwość nie ma już nikogo, oprócz Jarosława Kaczyńskiego (mógłbym nawet sądzić, że to oni ślą większość tych SMS-ów).
Gdybym ja był ośrodkiem decyzyjnym Platformy Obywatelskiej, pozwoliłbym Kaczyńskiemu te wybory wygrać. Za jaką cenę? Oczywiście za cenę kolejnych rekordów notowań PO. Co Platformie po wysokich notowaniach? Wystarczy im bezwzględna większość w parlamencie i pomoc SDL przy obaleniu prezydenta w dowolnie wybranym momencie. Platforma już niejedną 'prawdę' przegłosowała, więc znajdą niejeden powód do impeachmentu.
Czy nie wpadło nikomu do głowy, że brat zmarłego prezydenta porządzi tak długo, jak długo mu na to pozwolą? Nastrój patriotycznego uniesienia szybko opadnie, a potem droga otwarta do 70% dla PO. Już dziś widzę Palikota, który po elekcji Jarosława z jakimś gadżetem w ręku zapyta o Pierwszą Damę (gdy zacznie się cyrk, jak zwykle winien będzie Kaczyński). Dlaczego schowali Palikota dzisiaj? Nie bądźmy naiwni, na pewno nie ze wstydu. Są to ludzie, którzy nie mają nawet własnych poglądów - oni mają wyłącznie interesy.
Prezydentura Jarosława Kaczyńkiego może być pułapką zastawioną na dzisiejsze żałobliwe emocje. Proszę mi wierzyć, że takie come-backi rzadko kiedy się sprawdzają. Są zbyt przewidywalne dla biegłych socjotechników. Te same tłumy, które dzisiaj uniosły się żałobą, jutro uwierzą, że PiS zawłaszczył całą tragedię (przecież nie zginął tylko prezydent - zginęli ludzie z różnych ugrupowań).
:
Można sprawdzić - pięć lat temu robiłem na psp poparcie Lechowi Kaczyńskiemu. Podczas podawania wyników otwarłem okno i wygardłowałem Mazurka. Nie należę więc do grona osób, które dopiero teraz doceniły zmarłego prezydenta. Jednak nie czuję się prorokiem. Zbyt często bywam naiwnym optymistą - ale jak widać, nie dzisiaj.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-04-25 16:48:05
Autor: cyc
IMPEACHMENT !

Użytkownik "Jacek Biały" <0*jacek*wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd4538b$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
Drodzy Państwo!

Jestem coraz bardziej przekonany o tym, że działacze PO i SLD życzą Jarosławowi Kaczyńskiemu wygrania prezydenckich wyborów. .................<

Nie przesadzaj !!.
Kto jak kto ale PO mialoby zyczyc wygranej prezesowi ? .
To smieszne !.
Rozumiem ze SLD zyczy tego w koncu koalicjant i ideowy partner jako, ze jedyne co ich rozni to stosunek do kosciola ale PO ? .
Lewicowosc SLD i lewackosc sPiS-kowcow jest oczywista i ich wzajemne umizgi nie dziwia .

Pozdrawiam
Jacek

cyc

Data: 2010-04-26 11:47:07
Autor: Slawek SWP
IMPEACHMENT !
Użytkownik cyc napisał:
[...]

.................<

[...]

Doczytaj całość. Parę linijek dalej jest napisane, dlaczego PO życzy wygranej Jarosławowi - peace - Kaczyńskiemu. Bądź dzielny i polemizuj z argumentami a nie ze wstępem :D

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-25 16:50:53
Autor: konserwator
IMPEACHMENT !

obys Pan nie byl prorokiem..... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-29 14:37:22
Autor: PaPi
IMPEACHMENT !
> Wystarczy im
bezwzględna większość w parlamencie i pomoc SDL przy obaleniu prezydenta w
dowolnie wybranym momencie.

To mowisz cholera, ze przy wyborze KRRiT to sie SLD z PO dogadala ? :-)
BTW, dlaczego "pomyslu" na impeachment nie zastosowano do L.Kaczynskiego ?

Platforma już niejedną 'prawdę' przegłosowała,
więc znajdą niejeden powód do impeachmentu.

A na przyklad jaki ?
Bo wyraznie schorowanemu Lechowi nie znaleziono takiego ?

 Już dziś widzę Palikota, który
po elekcji Jarosława z jakimś gadżetem w ręku zapyta o Pierwszą Damę

Po co Palikot ? Ja sie pytam o pierwsza dame czy tam meza ?

Można sprawdzić - pięć lat temu robiłem na psp poparcie Lechowi
Kaczyńskiemu. Podczas podawania wyników otwarłem okno i wygardłowałem
Mazurka.

A ktora wersje spiewales ? Wolska ?

Nie należę więc do grona osób, które dopiero teraz doceniły
zmarłego prezydenta. Jednak nie czuję się prorokiem. Zbyt często bywam
naiwnym optymistą - ale jak widać, nie dzisiaj.

W koncu znalazlem kogos kto mi odpowie czym Lech Kaczynski zasluzyl sobie na pochowek kolo Pilsudskiego ?
Coz takiego Lech Kaczynski zrobil jako Prezydent zeby spoczac na Wawelu ?

Data: 2010-06-18 16:53:53
Autor: Jacek Biały
IMPEACHMENT !

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97d85$1news.home.net.pl...
> [...]

BTW, dlaczego "pomyslu" na impeachment nie zastosowano do L.Kaczynskiego ?

Z prostej przyczyny - na razie jest ich za mało.
jb