IMPEACHMENT !

Data: 2010-04-25 16:49:05
Autor: Jacek Biały
IMPEACHMENT !
Drodzy Państwo!

Jestem coraz bardziej przekonany o tym, że działacze PO i SLD życzą
Jarosławowi Kaczyńskiemu wygrania prezydenckich wyborów. Proszę się
przyjrzeć ich komentarzom w rzeczonej sprawie. Nie potrafią ukryć ożywienia
i błysków w oczach, gdy przesądzają o tym, kogo PiS wystawi. Wszak 'wiedzą'
lepiej od PiS-u, kto się tam ostał po katastrofie. Jak dobrzy kumowie
sugerują, że Prawo i Sprawiedliwość nie ma już nikogo, oprócz Jarosława
Kaczyńskiego (mógłbym nawet sądzić, że to oni ślą większość tych SMS-ów).
Gdybym ja był ośrodkiem decyzyjnym Platformy Obywatelskiej, pozwoliłbym
Kaczyńskiemu te wybory wygrać. Za jaką cenę? Oczywiście za cenę kolejnych
rekordów notowań PO. Co Platformie po wysokich notowaniach? Wystarczy im
bezwzględna większość w parlamencie i pomoc SDL przy obaleniu prezydenta w
dowolnie wybranym momencie. Platforma już niejedną 'prawdę' przegłosowała,
więc znajdą niejeden powód do impeachmentu.
Czy nie wpadło nikomu do głowy, że brat zmarłego prezydenta porządzi tak
długo, jak długo mu na to pozwolą? Nastrój patriotycznego uniesienia szybko
opadnie, a potem droga otwarta do 70% dla PO. Już dziś widzę Palikota, który
po elekcji Jarosława z jakimś gadżetem w ręku zapyta o Pierwszą Damę (gdy
zacznie się cyrk, jak zwykle winien będzie Kaczyński). Dlaczego schowali
Palikota dzisiaj? Nie bądźmy naiwni, na pewno nie ze wstydu. Są to ludzie,
którzy nie mają nawet własnych poglądów - oni mają wyłącznie interesy.
Prezydentura Jarosława Kaczyńkiego może być pułapką zastawioną na dzisiejsze
żałobliwe emocje. Proszę mi wierzyć, że takie come-backi rzadko kiedy się
sprawdzają. Są zbyt przewidywalne dla biegłych socjotechników. Te same
tłumy, które dzisiaj uniosły się żałobą, jutro uwierzą, że PiS zawłaszczył
całą tragedię (przecież nie zginął tylko prezydent - zginęli ludzie z
różnych ugrupowań).
:
Można sprawdzić - pięć lat temu robiłem na psp poparcie Lechowi
Kaczyńskiemu. Podczas podawania wyników otwarłem okno i wygardłowałem
Mazurka. Nie należę więc do grona osób, które dopiero teraz doceniły
zmarłego prezydenta. Jednak nie czuję się prorokiem. Zbyt często bywam
naiwnym optymistą - ale jak widać, nie dzisiaj.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-04-25 20:02:24
Autor: '{heŽsk}
IMPEACHMENT !
On Sun, 25 Apr 2010 16:49:05 +0200, "Jacek Biały" <0*jacek*wp.pl>
wrote:

Drodzy Państwo!

Jestem coraz bardziej przekonany o tym, że działacze PO i SLD życzą
Jarosławowi Kaczyńskiemu wygrania prezydenckich wyborów. [...]

 sld wystawilo napieralskiego doskonale wiedzac, ze polegnie.
 na kandydata wypchnela go grupa kalisza i olejniczaka.
 wypchniecie prezesa pis na prezydenta jest doskonalym posunieciem.
 bedzie chopak przypinal ordery, jezdzil gokartem po wydmach. i tyle.
 problem tylko taki, ze staniemy sie znow posmiewiskiem...

--

 HeSk

IMPEACHMENT !