IMPEACHMENT !

Data: 2010-04-29 14:37:22
Autor: PaPi
IMPEACHMENT !
> Wystarczy im
bezwzględna większość w parlamencie i pomoc SDL przy obaleniu prezydenta w
dowolnie wybranym momencie.

To mowisz cholera, ze przy wyborze KRRiT to sie SLD z PO dogadala ? :-)
BTW, dlaczego "pomyslu" na impeachment nie zastosowano do L.Kaczynskiego ?

Platforma już niejedną 'prawdę' przegłosowała,
więc znajdą niejeden powód do impeachmentu.

A na przyklad jaki ?
Bo wyraznie schorowanemu Lechowi nie znaleziono takiego ?

 Już dziś widzę Palikota, który
po elekcji Jarosława z jakimś gadżetem w ręku zapyta o Pierwszą Damę

Po co Palikot ? Ja sie pytam o pierwsza dame czy tam meza ?

Można sprawdzić - pięć lat temu robiłem na psp poparcie Lechowi
Kaczyńskiemu. Podczas podawania wyników otwarłem okno i wygardłowałem
Mazurka.

A ktora wersje spiewales ? Wolska ?

Nie należę więc do grona osób, które dopiero teraz doceniły
zmarłego prezydenta. Jednak nie czuję się prorokiem. Zbyt często bywam
naiwnym optymistą - ale jak widać, nie dzisiaj.

W koncu znalazlem kogos kto mi odpowie czym Lech Kaczynski zasluzyl sobie na pochowek kolo Pilsudskiego ?
Coz takiego Lech Kaczynski zrobil jako Prezydent zeby spoczac na Wawelu ?

Data: 2010-06-18 16:53:53
Autor: Jacek Biały
IMPEACHMENT !

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97d85$1news.home.net.pl...
> [...]

BTW, dlaczego "pomyslu" na impeachment nie zastosowano do L.Kaczynskiego ?

Z prostej przyczyny - na razie jest ich za mało.
jb