INDI DIVER (Individual Diver) - ważne oświadczenie

Data: 2011-06-12 00:41:50
Autor: wchch
INDI DIVER (Individual Diver) - ważne oświadczenie
Oświadczam iż nie odpowiadam za zobowiązania firmy Indi Diver
prowadzonej przez moją byłą żonę Agnieszkę Chomańską (ex Szczepińską,
ex Cilulko). Nieodpowiadam również za poziom merytoryczny (nurkowy)
ofert czy odpowiedzi na zapytania do tej firmy. Wspomniana Agnieszka
Chomańska nie ma ŻADNEGO doświadczenia nurkowego (nie umie nawet
pływać...). Z tego co wiem to w odpowiedziach dla klientów pomaga jej
siostrzeniec - podstawowy poziom nurkowy CMAS* ....

Niestety firma stworzona przeze mnie w 2003 r. której renomę i ofertę
produktową tworzyłem od początku wyłącznie sam, od początku roku 2010
jest prowadzona samodzielnie przez moją byłą żonę. Korzystając z
czysto formalnych umocowań pozbawiła mnie dostępu do admina sklepu,
poczty firmowej, konta, bazy mailowej itp). Powodem m.in. były różnice
dotyczące polityki realizacji zamówień w ostatnich 2 latach oraz inne
prywatne spory których nie ma sensu tu omawiać bo nie mają związku z
wątkiem nurkowym.

Powinienem te ogłoszenie dać na wiosnę 2010 gdy przestałem mieć
jakikolwiek wpływ na firmę ale tzw zabieganie zawodowe i stresogenny
okres rozwodowy odwrócił mnie od tego tematu. Ponieważ jednak
docierają do mnie coraz częściej wieści o przykrych problemach
klientów z firmą Indi Diver i wobec faktu że sporo osób może kojarzyć
mnie z tą firmą (w końcu to ja ją stworzyłem oraz to ja przez wiele
lat prowadziłem korespondencję, przygotowywałem oferty, newslettery,
udzielałem odpowiedzi i porad) to jednak proszę mnie nie kojarzyć
obecnie z Indi Diver.

Wkrótce powstanie moja firma ze zbliżoną ofertą jaką miał i ma Indi
Diver, więc jeśli ktoś jest zainteresowany produktami a chce uniklnąć
stresu związanego z mega opóźnieniami dostaw, mało fachową obsługą czy
opryskliwych odpowiedzi (cechy charakterystyczne dla stylu prowadzenia
firmy przez moją byłą żonę) to proszę o kontakt do mnie.

Generalnie : c"est la vie... takie są kobiety (na szczęście tylko
niektóre...).

Z poważaniem,
Wojciech Chomański
Białystok
wchch@wp.pl
(były instr. CMAS** - obecnie 4*CMAS : nie odnowione uprawnienia
instruktorskie)

Data: 2011-06-12 00:44:45
Autor: wchch

wc...@wp.pl
(były instr. CMAS** - obecnie 4*CMAS : nie odnowione uprawnienia
instruktorskie)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
p.s.
KONTAKT DO MNIE :
wchch na Wirtualnej Polsce  ;)
lub : rozmowazwojtkiem na Skype
Pozdr.
Wojciech Chomański

Data: 2011-06-12 09:44:47
Autor: KCh+
[...]

i dlatego ja stosuje podwujne zabezpieczenie:
- nie daje żonie nawet kluczy do domu
- nie mam żony

I dotąd nikt nie zabrał mi sklepu internetowego

jk

INDI DIVER (Individual Diver) - ważne oświadczenie